درخشش دانشجویان دانشگاه آزاد استان اردبیل در مسابقات کشوری قرآن و عترت

استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد استان اردبیل در مسابقات کشوری قرآن و عترت با کسب ۵ رتبه برتر خوش درخشیدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهنام آزادی رئیس شورای قرآن و عترت استان اردبیل صبح امروز در دیدار با رئیس دانشگاه آزاد اردبیل اظهار داشت: در بیست و دومین دوره مسابقات قرآن و عترت مرحله کشوری دانشگاه آزاد در اصفهان، 5 نفر از استادان و دانشجویان استان اردبیل با کسب رتبه‌های نخست تا سوم افتخار آفریدند.

وی گفت: در بین استادان ولی شجاع مقام سوم در بخش حفظ کل قرآن و حمیده کوهی نفر نخست در بخش قرائت ترتیل و در بین دانشجویان محمدحسن رهبری مقام نخست حفظ 5 جزو و مهناز جبارزاده و مریم یعقوبی به ترتیب در رشته های قرائت ترتیل و تحقیق هر دو مقام سوم کشوری را کسب کردند.

رئیس شورای قرآن و عترت استان اردبیل افزود: چهار سهمیه برای حضور در جشنواره ملی قرآن و عترت را به دست آوردند که زمان برگزاری آن نیز هفته نخست آذرماه امسال در نظر گرفته شده است.

آزادی بیان کرد: رضا رزمجو و یوسف عزیزپور در رشته‌های قرائت و حفظ 5 جزء دانشجویان با فاصله 0.25 امتیاز مقام چهارم و حمید پارسایی و قنبر سمندر در رشته‌های حفظ کل و 20 جزء حائز رتبه پنجم کشوری شدند و در بخش استادان رشته قرائت تحقیق سید اسماعیل هاشمی مقام پنجم کشوری را کسب کرد.

وی ضمن ابراز خرسندی و تبریک به حائزین رتبه‌های کشوری و جامعه دانشگاهی استان اردبیل؛ اهداف برگزاری مسابقات قرآن و عترت را شناسایی نخبگان قرآنی و ایجاد فضای معنوی توام با علم و دانش در دانشگاه دانست.

 

انتهای پیام/ع

برگزاری بیست و دومین دوره مسابقات قرآن و عترت در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار