رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی اصفهان خبر داد:

آغاز بارش‌های پراکنده در مناطق غربی و جنوبی استان اصفهان

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: وزش باد شدید، بارش باران و برف در مناطق غربی و جنوبی و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود و همچنین احتمال بارش‌های عمدتاً پراکنده در دیگر نواحی استان تا اواخر روز جمعه وجود دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسن خدابخش  اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر ادامه استقرار جو نسبتاً پایدار امروز و ورود امواج ناپایدار از فردا بر روی استان است،  بر این اساس امروز در اکثر مناطق استان آسمان صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد و در مناطق مرکزی غبار محلی پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: به همین دلیل تا روز چهارشنبه با افزایش غلظت آلاینده‌ها شاهد کاهش کیفیت هوا نیز خواهیم بود اما از اواسط فردا با ورود امواج ناپایدار شرایط افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید در مناطق غربی و به‌ تدریج از اواخر وقت در اکثر مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اضافه کرد: وزش باد شدید، بارش باران و برف در مناطق غربی و جنوبی و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود و همچنین احتمال بارش‌های عمدتاً پراکنده در دیگر نواحی استان تا اواخر روز جمعه وجود دارد.

وی در خصوص روند دمای هوای استان اصفهان گفت: پیش‌بینی بیشینه دمای هوا یک تا دو درجه و کمینه دما طی 24 ساعت آینده در اکثر مناطق سه تا پنج درجه افزایش خواهد داشت.

خدابخش درباره بیشینه و کمینه دما در اصفهان گفت: دمای هوای بیشینه در اصفهان 12 و کمینه هوا به دو درجه سانتی‌گراد زیر صفر خواهد رسید.

وی به گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان اشاره کرد و بیان داشت: گرم‌ترین مناطق استان خور و بیابانک با 15 درجه سانتی‌گراد و خنک‌ترین قسمت بوئین و میان‌دشت با دمای 7 درجه منهای صفر است.

 

انتهای پیام/م

 

وضعیت هوای استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.