تبلیغ اثرگذار؛

نیاز سنجی لازمه تبلیغ اثرگذار

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: روحانیون در فضای تبلیغی به نیاز‌های مخاطبان توجه داشته باشند و براساس نیاز‌های جامعه رسالت خود را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام سعید مهدوی امین، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان افزود: مبلغان باید با تسلط بر دانش روز به سوالات و شبهات مخاطبان پاسخ دهند.

وی با بیان اینکه مبلغان با ابداع روش‌های تبلیغی نو و خلاقانه در راستای تحکیم آموزه‌های اسلامی و سیره اهل بیت (ع) در جامعه کوشا باشند، تصریح کرد، روحانیون در راستای جذب جوانان به مساجد، با برگزاری نشست‌های دینی بصیرتی رسالت تبلیغی خود را در راستای اشاعه سبک زندگی اسلامی بکار گیرند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان، تزکیه و تهذیب نفس، ساده زیستی، خلق نیکو، سعه صدر، پشتکار و اخلاص و دلسوزی را از ویژگی‌های مبلغان موفق برشمرد و خاطرنشان کرد:روحانیون در فضای تبلیغی به نیاز‌های مخاطبان توجه داشته باشند و براساس نیاز‌های جامعه رسالت خود را انجام دهند.

حجت الاسلام مهدوی امین با اشاره به اینکه حوزه باید به بحث‌های تبلیغ کارآمد توجه جدی داشته باشد، و در این راستا مبلغان مهذب و خلاق تربیت کند، اظهار کرد: معرفت بخشی و بصیرت افزایی آحاد جامعه نیازمند کسب تهذیب و علم است.

وی با بیان این که تبلیغ بخش مهمی از وظایف و رسالت‌های حوزه است، گفت: ثمره تهذیب و تعلیم باید تبلیغ باشد و نباید این امر مهم در حوزه مورد غفلت واقع شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اینکه علم حق است و هر کجا در آن علم باشد، پیروز است، افزود: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران موفقیت و پیشرفت در همه عرصه‌ها به دست جوانان برومند این نظام فراهم شده است.

حجت الاسلام مهدوی امین در پایان بر لزوم حضور مبلغان و طلاب در فضای مجازی تاکید کرد و گفت: باید با استناد به قرآن، احادیث، پاسخگوی سوالات و شبهات مخاطبان باشیم.

انتهای پیام/م

نیاز سنجی لازمه تبلیغ اثرگذار است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.