جشنواره ملی شعر آیات؛

ارسال آثار شاعران ٣٠ استان کشور به جشنواره ملی شعر آیات

دبیر اجرایی جشنواره ملی شعر آیات گفت: آثار شاعران ٣٠ استان کشور به جشنواره ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ منصور احمدی دبیر اجرایی جشنواره ملی شعر آیات با حضور در معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در راستای برگزاری جشنواره ملی شعر آیات، به میزبانی لرستان، طی دی ‎ ماه امسال، با مدیرکل تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت، دیدار کرد.

در این دیدار، اصغر امیرنیا، مدیرکل تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در درجریان روند برگزاری جشنواره قرار گرفت.

منصور احمدی، دبیر اجرایی جشنواره ملی شعر آیات، در این جلسه، با اشاره به تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره تا پایان آذرماه، اظهار کرد: جهت داوری آثار ارسالی به دبیرخانه در بخش‌های مختلف از داوران مجرب و متعهد بهر گرفته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون شاعران ٣٠ استان کشور، جهت شرکت در جشنواره، آثار خود را به دبیرخانه ارسال کرده‌اند، افزود: شاعرانی که تاکنون موفق به ارسال آثار خود نشده‌اند، می‌توانند آثار را تا پایان آذرماه به روش‌های تعبیه شده، جهت شرکت در جشنواره، به دبیرخانه ارسال کنند.

همچنین اصغر امیرینا، مدیرکل تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: فعالیت‌های قرآنی مختص یک دستگاه و اداره خاص نیست بلکه باید تمام دستگاه‌ها در زمینه فعالیت‌های قرآنی همکاری کنند.

وی با اشاره به اینکه ترویج فعالیت‌های قرآنی در جامعه ضروری است و باید تمام دستگاه در بخش اجرای فعالیت‌های قرآنی مشارکت کنند، تأکید کرد: ادارات و ارگان‌ها باید در اجرای فعالیت‌های قرآنی مشارکت کنند تا برنامه‌های قرآنی به بهترین شکل اجرا شود.

امیرنیا با بیان اینکه اجرای مطلوب برنامه‌های قرآنی موجب ایجاد نتیجه خوب در جامعه می‌شود، تصریح کرد: توسعه فعالیت‌های قرآنی با همکاری دستگاه و سازمان‌ها در جامعه محقق می‌شود، این درحالی است که شناسایی استعداد‌های قرآنی در جامعه با برگزاری برنامه‌های قرآنی محقق خواهد شد.

انتهای پیام/م

آثار شاعران از ٣٠ استان کشور به جشنواره ملی شعر آیات ارسال  شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار