جشنواره ملی شعر آیات؛

برگزاری جشنواره ملی شعر آیات در خرم آباد

مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری جشنواره ملی شعر آیات دی ماه امسال در خرم آباد خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ منصور احمدی مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: جشنواره ملی شعر آیات، به میزبانی خرم آباد دی ماه امسال برگزار میشود.

وی بازآفرینی سوره مبارکه واقعه، تبیین و ترویج سبک زندگی قرآنی، نمایش روحیه ایثار، جهاد و شهادت، تلمیح به سوره‌ها، داستان‌ها و شخصیت‌های قرآنی، ترجمه و تفسیر قرآن، نهج‌البلاغه و احادیث معصومین (ع)، مدح و ثنای اهل بیت (ع)، سیره علمی و عملی اهل‌بیت (ع)، اخلاق و معارف اسلامی و اصول و فروع دینی در آیینه شعر از محور‌ها و موضوعات جشنواره است.

علاقه مندان می‌توانند از طریق تلگرام، پایگاه اینترنتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، آدرس پستی، تلفن و ارسال مستقیم آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

آثار شرکت‌کنندگان به چهار بخش شعر کلاسیک و نو، ویژه مفاهیم سوره واقعه، اشعار به زبان بومی رایج کشور (ترکی، کردی و عربی)، جنبی که شامل گویش‌های  لرستان است، تقسیم می‌شود.

دراین مسابقات محدودیت سنی وجود ندارد و شرکت‌کنندگان در هر گروه سنی می‌توانند با یکدیگر رقابت کنند.

آدرس پستی دبیرخانه جشنواره: لرستان، خرم آباد، میدان ٢٢ بهمن، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، طبقه سوم، دبیرخانه جشنواره ملی آیات، دفتر قرآن و عترت است و برای ثبت نام می‌توان به پایگاه اطلاع رسانی www.qlr.farhang.gov.ir مراجعه کرد.

همچنین ارسال آثار از طریق ایمیل به آدرس lorestan.ayat٩٦@yahoo.com و شناسه تلگرامی @lorestan_ayat٩٦ و شماره تلگرامی ٠٩٣٠٤٩١٨٠٤٢، برای شاعران و هنرمندان فراهم است.

انتهای پیام/م

جشنواره ملی شعر آیات در خرم آبادبرگزارمی شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار