مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر:

۲۲۴.۹ میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی به استان بوشهر ابلاغ شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: برای اجرای طرح‌های اشتغال‌‌زایی روستایی ۲۲۴.۹ میلیارد تومان به استان بوشهر ابلاغ شده که تاکنون ۵۱ درصد آن تخصیص یافته است.

۲۲۴.۹ میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی به استان بوشهر ابلاغ شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  حمیدرضا پناه ظهر امروز در نشست کارگروه تخصصی اشتغال‌زایی شهرستان دیر با تاکید بر عملیاتی شدن طرح‌های اشتغال‌زایی اظهار داشت: در این راستا ضمن فراهم شدن اشتغال جویندگان کار در شرکت‌ها و دستگاه‌های مختلف، تسهیلات اشتغال‌زایی و کارآفرینی پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به ابلاغ 224.9 میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی به استان بوشهر بیان کرد: اعتبار اختصاص یافته به طرح‌های اشتغال‌زایی در استان به سه بخش کارورزی، روستا تعاون و تبصره ماده 18 اختصاص یافته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر با بیان اینکه از اعتبارات یاد شده تاکنون 51 درصد تخصیص یافته است تصریح کرد: طرح کارورزی به منظور ایجاد فرصت شغلی برای افراد تحصیل کرده است که زمینه‌ای مناسب را برای یادگیری عملی در حوزه کسب وکار برای این قشر فراهم می‌کند.

پناه، هدف اصلی از اجرای طرح روستا تعاون را ایجاد اشتغال در روستاها دانست و افزود: تسهیلات اشتغال‌زایی درقالب تبصره ماده 18 نیز به طرح‌هایی پرداخت می‌شود که در کارگروه استانی و شهرستانی تایید شده باشد.

وی با بیان اینکه از اعتبارات یاد شده 20 میلیارد تومان آن به طرح‌های مشاغل خانگی پرداخت می‌شود خاطر نشان کرد: پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی این تبصره تا سقف 250 میلیون تومان در کارگروه شهرستان و بالاتر از آن توسط کارگروه استانی بررسی می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر، اولویت پرداخت تسهیلات اعتباری را به مناطق روستایی، مرزی و عشایری دانست.

انتهای پیام/پ

ابلاغ ۲۲۴.۹ میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی به استان بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.