پیش بینی بارش برف و باران و یخبندان برای استان

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه، از کاهش دمای هوای استان کرمانشاه تا ۱۲ درجه سانتی گراد زیر صفر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ؛ محمد خسروی  مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه، گفت: بر اساس بررسی آخرین داده های هواشناسی، سامانه بارشی از اواخر وقت امروز چهارشنبه تا صبح روز جمعه، جو منطقه را تحت تاثیر خواهد داشت.

وی افزود: این سامانه علاوه بر کاهش دمای روزانه، سبب وزش باد نسبتا شدید، بارش برف و باران، آبگرفتگی معابر عمومی و رواناب در سطح استان خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه بیان کرد: شرایط ناپایدار در روز پنجشنبه نمود بیشتری داشته، بارش علاوه بر ارتفاعات و نواحی سردسیر، احتمالاً در مناطق معتدل نیز بتدریج به شکل برف مشاهده شود.

وی گفت: وزش باد که سبب کولاک و کندی تردد در گردنه های برفگیر می شود، ممکن است در بعضی ساعات هوای استان را به ویژه در مناطق مرزی غبارآلود کند.

خسروی افزود: با خروج این موج از روز جمعه تا میانه هفته آینده شاهد کاهش محسوس دمای هوا و یخبندان شبانه بخصوص در نواحی سردسیر استان خواهیم بود.

این مسئول ادامه داد: پیش بینی می شود، طی مدت یاد شده دمای هوا در سردترین ساعات، در نواحی گرمسیر بین صفر تا ۲ درجه سانتیگراد زیر صفر و در نواحی سردسیر بین ۸ تا ۱۲ درجه سانتیگراد زیر صفر، به ثبت برسد.

 انتهای پیام/ز

کاهش محسوس دمای هوای استان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.