مقیمی خبر داد

لزوم برقراری ارتباط مدیران با جوانان

استاندار تهران گفت: باید نگاه به جوانان کشور اصلاح شود و مدیران با آن‌ها ارتباط برقرار کرده و منظورشان را به خوبی درک کنند.

لزوم برقراری ارتباط مدیران با جوانانبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد حسین مقیمی استاندار تهران در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان تهران با تبریک فرا رسیدن هفته وحدت، میلاد حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) اظهار کرد: ستاد ساماندهی امور جوانان باید هر سه ماه یکبار در استانداری و به دلیل وظیفه اجرایی فرمانداری ها، هر ماه یکبار در فرمانداری ها برگزار شود.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر رسیدگی و توجه به امور جوانان افزود: باید برای نسل جوان که فردای کشور را اداره خواهند کرد برنامه داشته باشیم و لازم است طبق دستورالعمل ها در این بخش پیش برویم.

استاندار تهران با تاکید بر حساسیت پرداختن به موضوع جوانان در جامعه تصریح کرد:در دنیای امروز که فعالیت های فرهنگی و اجتماعی و شبکه‌های مختلف برای انحراف جوانان وجود دارد، باید راه صحیح را برای جوانان مشخص کنیم و به نظرات و پیشنهادات آن ها توجه کنیم و از صاحبنظران و علاقمندان به حوزه جوانان دعوت شود تا در این جلسات حضور یابند.

مقیمی گفت: مدیران به جوانان وقت و فرصت اظهار نظر بدهند و حتی اگر اظهارات آنان باب میل مدیران نباشد از اظهارات و نظرات آنان استفاده کنند تا تاثیر اظهارات آنان را در آینده کشور ببینند.

استاندار تهران تاکید کرد: آینده کشور از جمله مسائل مربوط به جوانان کشور به تصمیمات معقول و منطقی مدیران کشور بستگی دارد و هر چقدر دقت نظر بیشتری در این زمینه صورت گیرد موفقیت بیشتری خواهیم داشت.

مقیمی توضیح داد: فاصله نسلی میان مدیران کشور و جوانان نباید اجازه دهد تا مدیران کشور از مسائل جوانان غافل شوند.

وی تصریح کرد: باید نگاه به جوانان کشور اصلاح شده و مدیران با آنان ارتباط برقرار کرده و منظور آنان را به خوبی درک کنند.

استاندار تهران با بیان اینکه موضوع ساماندهی امور جوانان برای استانداری تهران اهمیت زیادی دارد افزود: برای رفع مسائل و مشکلات جوانان جلسات دائمی برگزار می شود و در این جلسات از جوانان و سازمان های مردم نهاد مرتبط با مسائل آنان نیز باید حضور داشته باشند.

مقیمی همچنین بر تکلیف فرمانداران شهرستانهای استان تهران برای ارائه و اجرای برنامه جامع ساماندهی امور جوانان تاکید کرد.

در ادامه جلسه موضوع عملکرد مجمع امور بانک ها در خصوص صندوق وام ازدواج به جوانان،عملکرد ٦ ماهه نخست امسال در بخش ستاد ساماندهی امور جوانان در استان، گزارش عملکرد ادارات آموزش و پرورش شهرستان های استان و فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه جوانان، عملکرد مجمع سازمان های مردم نهاد و عملکرد فرمانداری های قدس، شهریار و پیشوا در حوزه جوانان ارائه شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار