ویزیت رایگان مردم بخش بمپور در بیمارستان صحرایی ارتش

مدیر بیمارستان شهید جودی ثانی ارتش جمهوری اسلامی گفت: مردم بخش بمپور ایرانشهر در بیمارستان صحرایی ارتش به طور رایگان ویزیت می‌شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مسعود زحمتکش اظهار داشت: در راستای اجرای برنامه‌های مردمیاری و امداد رسانی ارتش و با هدف ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم محروم و کم‌تر برخوردار مناطق شرق و جنوب شرق کشور به مناسبت هفته وحدت، بیمارستان صحرایی شهید جودی ثانی در منطقه بمپور ایرانشهر برپا شده است.

زحمتکش افزود: ۱۲۰ نفر کادر درمانی این بیمارستان شامل پزشک متخصص و عمومی، جراحان عمومی و متخصص، پرستار، روانشناس، طب اورژانس، آزمایشگاه، رادیولوژی و سونوگرافی خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به مردم بمپور ارائه می‌کنند.

وی افزود: انجام انواع تزریقات، کنترل فشارخون، آزمایش میزان قند خون، نوار قلب و توزیع رایگان دارو، مشاوره‌های روانشناسی کودکان، بزرگسالان و قبل از ازدواج از دیگر خدمات این بیمارستان صحرایی در بمپور ایرانشهر است.

مدیر بیمارستان شهید جودی ثانی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: کادر مجرب و اتاق عمل مجهز برای انجام عمل‌های سرپایی و مهم در این بیمارستان در حال خدمت رسانی به مردم بمپور است.

هدف از برگزاری این رزمایش بزرگ مردمیاری و امدادرسانی ارتش ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم محروم و کم‌تر برخوردار مناطق شرق و جنوب شرق کشور به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت است.

بخش بمپور در ۲۵ کیلومتری ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان واقع شده است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.