امام جمعه عسلویه :

دشمن از هر ابزاری برای ایجاد تفرقه در بین جهان اسلام استفاده می‌کند

امام جمعه شهرستان عسلویه با بیان اینکه دشمن از هر ابزاری برای ایجاد تفرقه در بین جهان اسلام استفاده می‌کندگفت: برای تحقق برطرف شدن مشکلات ارتباط مسئولان شهرستان با نهاد نمازجمعه باید تقویت شود.

دشمن از هر ابزاری برای ایجاد تفرقه در بین جهان اسلام استفاده می‌کندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در همایش اتحاد ائمه جمعه و جماعات تشیع و تسنن شهرستان‌های همجوار پارس جنوبی در عسلویه با تبریک میلاد پیامبر گرامی اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) و با تاکید بر لزوم تقویت وحدت در جوامع اسلامی اظهار داشت: دشمن از هر ابزاری برای ایجاد تفرقه در بین جهان اسلام استفاده می‌کند و تنها شکست دشمن اتحاد و انسجام مسلمانان است.

وی، فتنه‌انگیزی و ایجاد تفرقه را از برنامه‌های مهم دشمنان اسلام دانست و افزود: دشمنان برای اختلاف و برخورد مسلمانان با یکدیگر سرمایه‌گذاری فراوانی کرده‌اند تا مسلمانان را به جان هم بیندازند و فتنه انگیزی کنند.

امام جمعه عسلویه با بیان اینکه اتحاد مسلمانان نقش مهمی در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان دارد تصریح کرد: هر مسلمان بیدار و انقلابی باید مواظب دسیسه‌ها و نقشه‌های دشمن باشد به‌ویژه در مناطقی که شیعه و سنی در کنار هم زندگی می‌کنند باید وحدت تقویت شود.

هاشمی‌نژاد با قدردانی از مشارکت مسئولان مجتمع گاز پارس جنوبی در برپایی همایش وحدت بین شیعه و سنی در عسلویه بیان کرد: ارتباط مسئولان و مدیران تمامی شرکت‌ها و مجموعه نفت و گاز و پتروشیمی در پارس جنوبی، با نهاد نمازجمعه در شهرستان عسلویه باید بیشتر و پررنگ‌تر شود.

وی با تاکید بر حضور مسئولان و کارکنان مجموعه مجتمع گاز پارس جنوبی در نماز جمعه عسلوسه بیان کرد: حضور در نماز جمعه برای تمامی کارکنان و مدیران پرتلاش صنعت نفت در عسلویه توصیه می‌شود چراکه نماز جمعه در عرصه‌های مختلف گره گشای مشکلات در این مملکت بوده است.

امام جمعه عسلویه با تاکید بر بررسی مشکلات آلایندگی عسلویه و راهکار لازم برای رفع این مشکل گفت: گزارشات مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی در راستای اشتغال بسیار امیدوار کننده بود که ضمن قدردانی امیدواریم در حوزه آلایندگی و اشتغال به صورت بسیار جدی و در سطح مدیران کلان کشوری مشکل عسلویه و مردم این منطقه پیگیری شود.

انتهای پیام/پ

استفاده دشمن از هر ابزاری برای ایجاد تفرقه در بین جهان اسلام 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.