افزایش قیمت کاغذ بین 20 تا 25 درصد بوده است

رئیس اتحادیه کتاب و لوازم‌التحریر اصفهان گفت:افزایش قیمت کاغذ بین 20 تا 25 درصد بوده است که به کاغذ خام یا غیر خام بستگی داشته و این افزایش قیمت قطعاً در لوازم‌تحریر تأثیرگذار خواهد بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اکبر چیت‌ساز با بیان اینکه در لوازم‌التحریر تغییراتی در قیمت وجود نداشته است، اظهار کرد: قیمت کاغذ افزایش زیادی داشته که این افزایش قیمت جهانی بوده و ارتباطی با شهر یا کشور ما ندارد و تغییرات قیمت دلار نیز بر آن تأثیر گذاشته است.

وی افزود: افزایش قیمت کاغذ بین 20 تا 25 درصد بوده است که به کاغذ خام یا غیر خام بستگی داشته و این افزایش قیمت قطعاً در لوازم‌تحریر تأثیرگذار خواهد بود؛ تأثیر تغییرات قیمت کاغذ بر روی قیمت لوازم‌التحریر به تدریج خود را نشان می‌دهد.

رئیس اتحادیه کتاب و لوازم‌التحریر اصفهان در رابطه با فرهنگ‌سازی خرید لوازم‌التحریر تولید داخل گفت: بارها گفته‌ایم برای این کار باید فرهنگ‌سازی شود؛ عادت کرده‌ایم در ابتدا کاری را انجام می‌دهیم و سپس در مورد آن کار تحقیق و فرهنگ‌سازی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها باید فرهنگ‌سازی کنند و مردم را آگاه کنند که جنس ایرانی خوب و باکیفیت خریداری کنند؛ پس از رسانه‌ها نیز مدارس و اولیا هستند که باید در راستای این فرهنگ‌سازی تلاش کنند تا معلم‌ها به جای اینکه برند خارجی به بچه‌ها معرفی کنند حتماً آن‌ها را به خرید لوازم‌التحریر ایرانی ترغیب کنند.

چیت‌ساز در پایان عنوان داشت: وقتی یه کلمه «خارجی» پشت اسم یک کالایی قرار می‌گیرد مردم فکر می‌کنند حتماً جنس خوبی است اما خودمان خوب می‌دانیم بسیاری از مخترعان و دانشمندان بزرگ دنیا ایرانی بوده‌اند و کالاهای ایرانی باکیفیت نیز باید توسط مشتریان حمایت شود.

 

انتهای پیام/م

 

لوازم‌التحریر ایرانی در انتظار فرهنگ‌سازی رسانه‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.