مدیرکل اوقاف ستان اصفهان:

توزیع ۳۰۰۰ بسته فرهنگی بین دانش آموزان بی‌بضاعت استان اصفهان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: ۳ هزار بسته فرهنگی شامل لوازم‌التحریر از محل نیات واقفان نیک‌اندیش برای کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت توزیع شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی در دیدار با آیت‌الله نمازی، نماینده ولی فقیه در کاشان اظهار داشت: خیمه‌های معرفت و یاوران وقف و انجمن یاوران وقف در استان و شهرستان‌های استان تشکیل شده است.

وی افزود: در 4 سال گذشته اوقاف و امور خیریه استان اصفهان رتبه نخست را در فعالیت‌های مرتبط با امور وقف به خود اختصاص داده و تنها در سال 94 بعد از استان مازندران رتبه دوم کشور را کسب کرده‌ایم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه در بقعه سازی استان اصفهان حرف نخست را در کشور می‌زند، بیان کرد: در استان اصفهان نیز شهرستان کاشان و شهرستان آران و بیدگل در بقعه سازی رتبه نخست را دارند.

وی خاطرنشان کرد: استان خراسان رضوی 250 امامزاده دارد، اما استان اصفهان دارای 718 امامزاده است که بیشترین امامزادگان استان اصفهان در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل و نطنز هستند.

حجت‌الاسلام و المسلمین صادقی با اشاره به اینکه، بیشترین کارهای عمرانی طی چند سال گذشته در بقاع متبرکه استان اصفهان انجام شده،گفت: امامزاده تقی ابن محسن ابن زین العابدین(ع) با هزینه‌ای بالغ بر 8 میلیارد تومان از سوی ملااحمدی خیر نیکوکار ساخته شد.

وی افزود: همه تلاش اوقاف و امور خیریه استان در راستای تبدیل بقاع متبرکه استان اصفهان به قطب فرهنگی کشور بوده و این امر نیز امروز با انجام امور مشاوره و خیمه‌های معرفت با حضور بیش از 500 روحانی در جوار حرم مطهر امامزادگان به صورت ثابت، اقامه نماز جماعت، مشاوره وقف و پاسخگویی به مسائل اعتقادی و شرعی مردم در حال اجرا و پیگیری است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از برگزاری مراسم جشن زوج‌های جوان طی 3 سال متوالی خبر داد و اظهار داشت: امسال نیز مراسم جشن عقد 100 زوج ناشنوا که هم زوج و هم زوجه هر دو ناشنوا اما نخبه و سالم از 12 استان کشور در اصفهان برگزارشد و مورد استقبال مردم قرار گرفت.

 

انتهای پیام/م

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.