کمک بیش از سه میلیارد تومانی خیران زنجانی به نیازمندان

خیران زنجانی سه میلیارد و 105 میلیون تومان به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان و اقشار نیازمند از طریق مراکز نیکوکاری در هشت‌ماهه امسال کمک کرده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه 19 مرکز نیکوکاری فعال در استان زنجان با محوریت مساجد وجود دارد گفت: تقویت جایگاه اجتماعی مساجد در بین مردم، افزایش کارکردهای اجتماعی و ایفای نقش اجتماعی مساجد در محلات، شناسایی نیازمندان در محل و افزایش مشارکت اجتماعی در محلات از طریق مساجد از مزایای ایجاد مراکز نیکوکاری در استان با محوریت مساجد است.

صفری با اشاره به اینکه در هشت‌ماهه امسال خیران زنجانی سه میلیارد و 105 میلیون تومان از طریق مراکز نیکوکاری این استان به نیازمندان کمک کرده‌اند، افزود: مشارکت خیران زنجانی در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد استان زنجان از طریق مراکز نیکوکاری در هشت‌ماهه امسال 131 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

وی ادامه داد: کمک‌های خیران زنجانی از طریق مراکز نیکوکاری در هشت‌ماهه امسال به‌منظور تأمین بخشی از هزینه‌های مربوط به درمان، تحصیل، معیشت و مسکن نیازمندان از طریق هیئت عامل و مددکاران افتخاری همکار با این مراکز هزینه شده است.


انتهای پیام/ن

افزایش کمک خیران زنجانی به نیازمندان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.