رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور؛

حجت الاسلام علیدادی از ذخایر ارزشمند کرمان است

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور گفت: حجت الاسلام علیدادی سلیمانی در کنار سردارسلیمانی از ذخایر ارزشمند کرمان هستند.

حجت الاسلام علیدادی از ذخایر ارزشمند کرمان استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان حجه الاسلام والمسلمین تقوی ریس شورای سیاستگداری ائمه جمعه کشور در مراسم استقبال از امام جمعه جدید در مصلی امام علی  کرمان گفت: نماز جمعه یکی از دست آورد های مهم انقلاب اسلامی ایران است .

وی بیان اینکه نماز جمعه یک ایین عبادی سیاسی و الهی است گفت: توسعه نماز جمعه کشور از زمان تاسیس اکنون در ۹۰۰شهر نماز جمعه در سراسر کشور برگزار میشود.

حجت الاسلام تقوی افزود :رشد و بالندگی،وحدت و دعوت به تقوای الهی،از برکات برپایی نماز جمعه است.

وی با بیان اینکه نقش خطیب جمعه درایحاد وحدت نقش بسزایی دارد اظهار کرد:نماز جمعه نماز حاکمیت است و به همین منظور بایستی برای ایراد خطبه از مقام عظمی ولایت حکم داشته باشد.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور گفت: نماز جمعه در امنیت ملی،وحدت اجتماعی و مذهبی نقش بسزایی داشته اند گه نشان از اهمیت این موضوع است.

وی افزود:نمازهای جمعه موقعیت و جایگاهی در جامعه دارند که بخشی از مسولیت رهبری را انجام میدهند.

وی در ادامه بیان داشت :نمازهای جمعه در مراحل حساس و در دفاع از اسلام موثر بودند و مردم را به میدان اورده اند.

وی ضمن تقدیر از خدمات سه دهه ایت الله جعفری خطیب جمعه سابق گفت:وی روحانی پاکیزه ،متدین و باتقوا بود که نشاط و عمر پر برکتش را در راه اسلام و شیعه گذاشت که مایه افتخار است .

حجت الاسلام تقوی با اشاره به سوابق وی د ر همراهی حضرت امام راحل تا کنون در صحنه های سیاسی برای وی آرزوی سلامتی کرد.

وی حجه الاسلام علیدادی سلیمانی را فرزندی دیگر از دیار کرمان خواند و افزود:وی در بخش حوزه و دانشگاه نقش بسزایی داشته و اکنون نیز با سابقه ای روشن وشفاف برای اعتلای دین و اسلام آمده و نماینده ای فعال از سوی مقام عظمی ولایت است.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور گفت:سلیمانی یکی از ائمه جمعه موفق کشو راست که در این سنگر تا کنون توانسته بسیار موثر باشد و عمل نماید .

حجه السلام تقوی افزود:کرمان یکی از استانهای با استعدادی است که از لحاظ سرمایه انسانی نیزموفق است و سردار سلیمانی و حجه الاسلام علیدادی نمونه ای از این ذخایر ارزشمندند.

انتهای پیام/ح
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی از ذخایر ارزشمند استان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
صادق‌
۱۱:۳۳ ۱۷ آذر ۱۳۹۶
خدا حفظشون کنه
آخرین اخبار