ایلخانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مسلمانان جهان اقدام آمریکا درباره «قدس» را بی جواب نخواهند گذاشت

نماینده مردم بامیان در پارلمان افغانستان گفت: مسلمانان جهان اقدام آمریکا درباره «قدس» را بی‌جواب نخواهند گذاشت و در مقابل این عمل آمریکا خواهند ایستاد.

«صفورا ایلخانیمسلمانان سراسر جهان اقدام آمریکا درباره «قدس» را بی جواب نخواهند گذاشت»، نماینده مردم بامیان در پارلمان افغانستان در گفتگو با خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان گفت: من مطمئن هستم که مسلمانان سراسر جهان اقدام آمریکا درباره قدس را بی جواب نخواهند گذاشت و در مقابل این عمل آمریکا خواهند ایستاد.

وی در خصوص تصمیم اخیر آمریکا درباره قدس اظهار داشت: همانطور که مردم افغانستان در چند روز گذشته در اعتراض به اقدام اخیر آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم اسرائیل تظاهرات های وسیعی در چندین ولایت کشور به راه انداختند، ما نیز این مساله را محکوم می کنیم.

این نماینده پارلمان افغانستان تاکید کرد: این اقدام آمریکا عملی خلاف نظر و عقیده همه مسلمانان جهان است.

صفورا ایلخانی افزود: ما به عنوان یک مسلمان که بیت المقدس را یک مکان معنوی اسلامی می دانیم، انتقال پایتخت رژیم اسرائیل به آن مکان مقدس را عملی کاملا مردود دانسته و آن را محکوم می کنیم.

وی عنوان کرد: من مطمئن هستم که مسلمانان سراسر جهان این اقدام را بی جواب نخواهند گذاشت و در مقابل این عمل آمریکا خواهند ایستاد.

نماینده زن پارلمان افغانستان، اتحاد مسلمانان علیه آمریکا را تنها راه حل برون رفت جامعه اسلامی از این وضعیت دانست و بیان داشت: در صورتی که همه مسلمانان جهان متحد شوند، آمریکا هیچ اقدامی علیه ما نمی تواند انجام دهد.

«صفورا ایلخانی»، نماینده مردم بامیان در پارلمان افغانستان در پایان این گفتگو تاکید کرد: من همه مسلمانان را به متحد شدن و یکدست شدن در مقابل اعمال زشت آمریکا که علیه مسلمانان انجام می دهد دعوت می کنم.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.