نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی؛

تولیدات دفاعی خواب خوش را از دشمنان گرفته است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت : انقلاب اسلامی خواب خوش را از دشمنان گرفته است و آنان با همه وجود این انقلاب را مانع هدف‌های خود می‌دانند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ حجت السلام والمسلمین عبادی صبح امروز در دیدار با جمعی از فرماندهان سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: امروز توانمان به حدی است که نیازهای دفاعی خود را تأمین می‌کنیم و به برکت انقلاب اسلامی به‌جایی رسیده‌ایم که تولیدات دفاعی خواب خوش را از دشمن گرفته است.


وی افزود : کسانی که دشمنان واقعی ملت ایران و مسلمانان را نشناخته‌اند با یک لبخند دشمن فریب می‌خورند آنها غافل از برنامه و هدف اصلی دشمنان هستند چون انتهای هدفشان پایان تاریخ و تسلط کامل بر دنیا است.


حجت السلام والمسلمین عبادی گفت :بر همه اهل دنیا پوشیده نیست که جهان‌خواران بر سر مردم جهان چه می‌آورند و مشابه همه اینها ناشی از حکمرانان، سیاست مداران و مجریان جهانی تباه و فاسدانی هستند که از عقل و دین بویی نبرده‌اند.


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در زمانی که ما شیخ بهایی‌ها را داشتیم در اروپا دانشمندان را به جرم دانش می‌سوختند و در اروپا همه امور به دست آنهایی بود که به اسم حکومت و دین داشتند اما وابسته به خرافات بودند، افزود: در مقطعی از زمان انحراف، تحریف و بدترین نسبت‌ها را به انجیل بستند و اروپائیان نااهل با خوی وحشی‌گری اما با دانش دنیا را به این حال و روز در آوردند و آمریکا را نیز همین اروپائیان به وجود آوردند.


وی گفت: دشمن با خوی وحشی‌گری که دارد از اهدافی که دارد منصرف نمی‌شود و آنها نه عقل، نه دین و نه مروت دارند و برای تسلط از هیچ جنایتی روی برگردان نیستند و انواع فسادهای اجتماعی، اخلاقی و فسادی را به وجود می‌آوردند تا مردم نا امید شده و در این نا امیدی بر مردم تسلط پیدا کنند.


عبادی تاکید کرد: اگر همه در برابر تکلیف، در برابر دین و قانون پایبند باشند و به سخنان فرمانده کل قوا گوش کرده و عمل کنند هیچ کس نمی‌تواند به ما آسیبی برساند.
انتهای پیام/ک

نقطه اصلی فسادهای جهانی، اروپا است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.