اجرای ۲۳ پروژه بنیاد برکت در استان همدان

مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان از اجرای 23 پروژه بنیاد برکت در استان همدان خبر داد.

اجرای ۲۳ پروژه بنیاد برکت در استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  فرزاد تیموری، مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان با اشاره به اینکه  ۳۴ طرح بنیاد برکت به بهره برداری رسیده است، گفت: ۲۳ پروژه بنیاد برکت در حال اجرا است.

وی ادامه داد: امسال 258 پروژه استانی را عهده‌دار شدیم وعملیات اجرایی این طرح‌ها در حال انجام است.

وی در خصوص اجرای طرح بنیاد برکت در استان افزود: از سوی این بنیاد اعتبار احداث 66 مدرسه و مسجد برکت در استان همدان تأمین شده است.

وی با بیان اینکه بنیاد برکت، وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) است، اظهار داشت: هم اکنون 34 طرح از سوی این بنیاد در استان بهره برداری و 23 پروژه در حال اجرایی است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان با اشاره به فعالیت 700 خیر مدرسه‌ساز، خاطر نشان کرد: خیران مدرسه ساز در زمینه ساخت مدرسه، پرداخت وجوه نقدی و اهداء تجهیزات آموزش و پرورش مشارکت دارند.

تیموری با اشاره به اینکه خیرین مدرسه‌ساز با هدیه ثروت خود زمینه دانایی جامعه را فراهم می‌کنند، ابراز داشت: مشارکت خیران مدرسه‌سازی مسیر توسعه و پیشرفت کشور شتاب می‌گیرد.

وی در خصوص استاندارد سازی سیستم گرمایشی مدارس استان، گفت: از سال 91 الی 96 استانداردسازی سیستم گرمایشی 829 مدرسه در قالب پنج هزار و 165 کلاس با اعتباری بالغ‌ بر 26 میلیارد و 500 میلیون تومان انجام شده است.

 

انتهای پیام/ج

اجرای پروژه بنیاد برکت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.