مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان:

بهره‌برداری از ۳۴ طرح بنیاد برکت در استان همدان

مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان با اشاره به لزوم بازسازی 24 درصد مدارس استان از بهره‌برداری از ۳۴ طرح بنیاد برکت در استان همدان خبر داد.

بهره‌برداری  از ۳۴ طرح بنیاد برکت در استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ فرزاد تیموری مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان گفت: اجرای پروژه‌های عمرانی مربوط به آموزش‌وپرورش و کانون پرورش فکری، تخریب، بازسازی و مقاوم‌سازی مدارس و استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس از جمله وظایف اداره کل نوسازی مدارس است.

وی به ساماندهی، افزایش و توسعه مشارکت‌های مردمی به عنوان خیران مدرسه‌ساز در امر مدرسه‌سازی اشاره کرد و گفت:اداره کل نوسازی مدارس استان همدان امسال 258 پروژه استانی را عهده‌دار و عملیات اجرایی این طرح‌ها در حال انجام است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان با اشاره به تامین اعتبار  63 پروژه ملی و 13 پروژه که توسط خیران در استان همدان خاطر نشان کرد: 23 پروژه در استان توسط بنیاد برکت تأمین اعتبار شده و در حال اجرا است.

تیموری افزود:  در چهار سال اخیر اعتبارات نوسازی مدارس 3.5 برابر شده است.

وی تصریح کرد: 56 درصد از کلاس‌ها در مدارس استان مستحکم، 24 درصد از مدارس نیازمند مقاوم‌سازی و 20 درصد نیازمند تخریب و بازسازی است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان با اشاره به اینکه از سال 91 الی 96 استانداردسازی سیستم گرمایشی 829 مدرسه در قالب 5 هزار و 165 کلاس انجام شده است، اظهار داشت: این استانداردسازی با اعتباری بالغ‌بر 26 میلیارد و 500 میلیون تومان انجام شده است.

تیموری با بیان اینکه بنیاد برکت اعتبار احداث 66 پروژه مدرسه و مسجد در استان همدان را تأمین کرده است، تأکید کرد: 23 میلیارد تومان اعتبار توسط بنیاد برکت برای این پروژه‌ها در نظر گرفته شده است که 34 طرح به بهره‌برداری رسیده است.

انتهای پیام.د.ا

34 طرح بنیاد برکت درهمدان به بهربرداری رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.