احداث 66 مدرسه و مسجد برکت در همدان

مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان از احداث مدرسه و مسجد برکت در همدان خبر داد.

احداث 66 مدرسه و مسجد برکت در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ تیموری،مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان با اشاره به اینکه اعتبار احداث 66 مدرسه و مسجد در همدان را بنیاد برکت تأمین می‌کند، گفت: برای احداث 66 مدرسه و مسجد برکت در استان همدان 24 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

تیموری اظهار داشت: احداث 66 مدرسه و مسجد برکت در استان همدان از سوی بنیاد برکت تعهد شده است.

وی ادامه داد: از 66 مدرسه و مسجد برکت در استان همدان تا به حال 34 مدرسه برکت با 177 کلاس درس افتتاح شده و مورد استفاده قرار گرفته است.

تیموری با اشاره به اینکه 34 میلیارد تومان اعتبار برای احداث 66 مدرسه و مسجد برکت در استان همدان تعهد شده است، خاطر نشان کرد: 13 میلیارد تومان اعتبار برای 34 مدرسه احداث شده صدف شده است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان با تاکید بر اینکه تامین اعتبار احداث مدارس و مساجد برکت توسط بنیاد برکت انجام می‌شود، افزود: احداث مدارس توسط اداره نوسازی مدارس استان انجام می شود.

تیموری با اشاره به اینکه 20 مدرسه برکت در استان همدان در حال احداث است،بیان کرد: 12 مسجد برکت نیز در سطح استان در حال احداث است.

وی با بیان اینکه 10 مدرسه برکت متشکل از 59 کلاس درس در استان همزمان با اولین هفته بازگشایی مدارس به بهره برداری رسید، اضافه کرد: برای احداث 10 مدرسه برکت در استان 3 میلیارد و 800میلیون تومان اعتبار صرف شده است و دو مدرسه برکت نیز در دهه فجر به افتتاح خواهد رسید.

 

انتهای پیام/ج

66 مدرسه ومسجد برکت در همدان احداث می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.