نکاتی حیرت انگیز درباره کریستیانو رونالدو که شاید ندانید!

کریستیانو رونالدو تاکنون فراز و نشیب های بسیاری در زندگی خود داشته که شاید از آنها بی خبر باشید.

نکاتی حیرت انگیز درباره کریستیانو رونالدو که شایبد ندانید!به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،رونالدو درباره خودش می گوید برترین بازیکن تاریخ است اما بسیاری نظر دیگری دارند. رونالدو اما بی شک محبوب ترین بازیکن جهان است، این را می توان از روی تعداد دنبال کننده هایش در شبکه های اجتماعی متوجه شد. این بازیکن محبوب و پرافتخار تا امروز افتخارات بسیار زیادی را به خانه برده است. به بهانه کسب پنجمین توپ طلا از سوی این نابغه پرتغالی با برخی از ویژگی های او بیشتر آشنا می شویم:

رونالدو یکی از پرسرعت ترین فوتبالیست های کنونی دنیاست. در واقع یکی از رموز موفقیت او سرعت بالایش است. کریس با سرعت 81 مایل بر ساعت می تواند بدود.

CR7 نام برند اختصاصی است، نامی که شامل حروف اول نام و نام خانوادگی او و البته شماره پیراهنش است. این علامت اختصاری برند او در زمینه تولید انواع پوشاک زیر است.

یکی از اساتید دانشگاهی در مادرید رونالدو را فیزیک دانی بالقوه معرفی کرد! این استاد دانشگاه گفت نوع گل زدن، سرعت او و جایگیری بسیار مناسبش این موضوع را ثابت می کند او ناخواسته تسلط قابل توجهی بر روی قوانین فیزیک دارد که می تواند در زمان مناسب از آنها استفاده کند.


بیشتر بخوانید:واکنش فیسبوکی کی روش به پنجمین توپ طلای رونالدو + عکس


این فیزیکدان فوتبالی بنا بر اخبار منابع مختلف نباید سواد زیادی داشته باشد. می گویند او تا کلاس هفتم درس خواند و پس از آن تمام وقت خود را به فوتبال اختصاص داد اما برخی شواهد دیگر حاکی از این است که او تنها پنج کلاس درس خوانده است.

 رونالدو از دو کار به شدت دوری می کند، مصرف الکل و تاتو کردن بدن. پدر او به دلیل مصرف بیش از اندازه الکل جان سپرد و الگوی خوبی برای فرزندانش نبود. رونالدو به همین دلیل همیشه از نوشیدنی های الکلی به شدت دوری می کند و هرگز طرف آنها نمی رود. کریس تا به حال بر خلاف بسیاری از فوتبالیست ها تاتویی را هم انجام نداده ، دلیلش هم این است که اعتقاد دارد اگر بخواهد خون بدهد داشتن تاتو روی بدن مضر خواهد بود.

در دانشگاه کلمبیا شیوه زندگی و فوتبال بازی کردن کریس رونالدو تدریس می شود! در این دانشگاه نوع تکنیک کریستیانو، گل زدنش، راز موفقیت و دیگر مسائل مربوط به او تدریس می شود. نکته بسیار جالب این است که اگر خود رونالدو بخواهد سر این کلاس بنشیند باید شهریه اش را بپردازد!

این فوتبالیست پرتغالی از معدود بازیکنانی در دنیای فوتبال است که مجسمه ای مومیایی اش در موزه مادام توسو قرار دارد.

رونالدو همانطور که در فوتبال رکورددار انواع افتخارات است در زمینه فعالیت های عام المنفعه نیز مرد شماره یک فوتبال به شمار می رود. فعالیت های او در این زمینه در سال های اخیر همه چیز را در برگرفته، از راه اندازی صندوق خیریه به نفع کودکان بی سر پناه تا حمایت از بیماران سرطانی.

نکاتی حیرت انگیز درباره کریستیانو رونالدو که شایبد ندانید!

کریس به طور ناخالص در طول یک سال بیش از 45 میلیون دلار درآمد دارد. بخش عمده درآمد او از راه تبلیغات حاصل می شود.

رونالدو تنها بازیکنی در تاریخ لالیگای اسپانیاست که در تمامی دقایق موفق به گلزنی شده است؛ از دقیقه یک تا دقیقه 90!

مهاجم پرتغالی رئال مادرید چهار فرزند دارد، کریستیانو جونیور، متئو و اوا(دوقلو) و آلانا مارتینا. این فرزندان از مادران مختلف هستند. نخستین فرزند او و دوقلوهایش از راه رحم اجاره ای متولد شدند. البته رونالدو در گفت و گویی تاکید کرده دلش میخواهد هفت فرزند داشته باشد!

نام اصلی این فوتبالیست «کریستیانو دوس سانتوس آویرو» است. پدر رونالدو علاقه زیادی به رونالدو ریگان رییس جمهور اسبق آمریکا داشت و نام رونالدو را روی پسرش گذاشت که در زمان پرتغالی رونالدو تلفظ می شود. در واقع رونالدو نام خانوادگی او نیست، نام کوچکش محسوب می شود.

رونالدو در سال 2003 به منچستریونایتد پیوست و همان جا بود که تبدیل به برترین بازیکن جهان شد اما پیش از پیوستن به یونایتد در آستانه پیوستن به لیورپول قرار داشت، اتفاقی که اگر می افتاد کل آینده فوتبالی او را تحت تاثیر قرار می داد. البته کریس یک بار هم در آستانه پیوستن به آرسنال قرار داشت.

زمانی که به یونایتد محلق داشت از پوشیدن پیراهن شماره هفت واهمه داشت چرا که این پیراهن قبلا مربوط به بزرگانی مثل دیوید بکام بود. اما در نهایت این پیراهن را پوشید و اکنون او برترین شماره هفت تاریخ این باشگاه به شمار می رود.

CR7 تنها فوتبالیستی در دنیاست که موزه اختصاصی افتخارات و جوایز خودش را دارد، موزه ای که در مادیرای پرتغالی یعنی زادگاه او بنا شده است.

نکاتی حیرت انگیز درباره کریستیانو رونالدو که شاید ندانید!

چه کسی باعث شد او به رئال مادرید بپیوندد؟ رونالدو در سال 2010 در طی پروسه گران ترین قرارداد تاریخ از منچستریونایتد به رئال مادرید پیوست. این دولورس مادر کریس بود که اصرار داشت او به مادرید برود چرا که هم پیشرفت پسرش را آرزومند بود و هم به زندگی در مادرید علاقه داشت.

شماره هفت رئال مادرید نخستین بازیکنی در تاریخ فوتبال است که جایزه «فرانتس پوشکاش» را می برد. این جایزه به بازیکنی اعطا می شود که زیباترین گل سال را زده است. کریس این جایزه را سال 2009 دریافت کرد.

رونالدو در 10 سال اخیر حداقل به سه زن مطرح در دنیای مد و مدلینگ ارتباط داشته است. ابتدا جمارز سپس ایرینا شایک که از همه مشهورتر بود و در نهایت آلانا مارتینا.

منبع:جام جم

انتهای پیام/

 مهم ترین ویژگی های کریس رونالدو / فیزیکدان بی سواد!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.