فلسطینی‌ها خشم و نفرت خود از ولیعهد عربستان سعودی را نشان دادند+ عکس

مردم فلسطین در اعتراض به سیاست‌های خصمانه آمریکا و عربستان سعودی در منطقه تظاهرات کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه تلویزیونی المیادین تصاویری را از تظاهرات فلسطینی ها در نوار غزه پخش کرد که فلسطینیان به نشانه اعلام انزجار خود از محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان، روی عکس وی علامت ضربدر زده بودند.

فلسطینی ها در این تظاهرات که در محکومیت تصمیم دولت آمریکا برای به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل برگزار شده بود، تصویری از محمد بن سلمان را در حالی که ضربدر قرمزی بر روی آن نقشه بسته بود، در دست داشتند. 

فلسطینی‌ها خشم و نفرت خود از ولیعهد عربستان سعودی را نشان دادند+ عکس

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا روز چهارشنبه در یک اقدام جنجالی، قدس اشغالی را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به رسمیت شناخت و دستور انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس را صادر کرد.

پس از اعلام تصمیم ترامپ مبنی بر انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس و به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، هزاران نفر از مردم فلسطین همزمان با «روز خشم» در همه کشورهای اسلامی، به خیابان ها آمدند. این در حالی بود که نظامیان رژیم صهیونیستی برای کنترل فلسطینی های خشمگین با گلوله های واقعی به استقبال آنها رفتند. گزارش ها حاکی از آن است که ۲۱۷ فلسطینی در درگیری با نظامیان صهیونیست در کرانه باختری و قدس اشغالی زخمی شدند.

انتهای پیام/

 

اعلام انزجار مردم فلسطین از محمد بن سلمان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار