رحیمی: اردوی تیم ملی از ۲۴ آذر آغاز می‌شود/ حبیبی و مرتجی در کنار ماچک حضور خواهند داشت

رئیس فدراسیون هندبال کشورمان گفت: اردوی تیم ملی هندبال از ۲۴ آذر آغاز می‌شود و قرار است ملی پوشان برای برپایی اردو راهی کشور‌های اسلوونی و قطر شوند.

رحیمی: اردوی تیم ملی از ۲۴ آذر آغاز می‌شود/ حبیبی و مرتجی در کنار ماچوک حضور خواهند داشتعلیرضا رحیمی رئیس فدراسیون هندبال کشورمان در گفت و گو با  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره زمان آغاز اردوی تیم ملی هندبال کشورمان گفت: سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان قرار است 22 آذر به تهران بیاید و اسامی ملی پوشان را اعلام کند.

او افزود: قرار است اردوی تیم ملی از 24 آذر آغاز شود و ملی پوشان پس از چند روز حضور در تهران 30 آذر راهی اسلوونی می شوند تا در آن کشور اردویی برپا کنند و بازی دوستانه ای انجام دهند.

ملی پوشان کشورمان پس از آن در تاریخ 15 دی به قطر می روند و پس از یک هفته حضور در قطر راهی کره جنوبی می شوند تا در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهان شرکت کنند.

رئیس فدراسیون هندبال کشورمان درباره کادر فنی تیم ملی عنوان کرد : حبیبی و مرتجی در کنار ماچک کادر فنی تیم ملی کشورمان را در مسابقات قهرمانی آسیا تشکیل می دهند.

علیرضا رحیمی درباره  پخش بازی های تیم ملی بیان داشت: تلاش می کنیم تا با رایزنی هایمان بتوانیم زمینه پخش مسابقات تیم ملی در رقابت های قهرمانی آسیا را فراهم کنیم.

رقابت های قهرمانی هندبال آسیا و انتخابی جهان به میزبانی کره جنوبی از 28 دی آغاز می شود.

انتهای پیام /

اظهارات علیرضا رحیمی درباره تیم ملی هندبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار