معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان گفت:هشت هزار و 936 خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان در هشت ‌ماهه نخست سال جاری وام کارگشایی دریافت کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،جلال یزدانی ، با اشاره به اینکه ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات در هشت ماه نخست سال جاری به‌منظور رفع مشکلات درمانی، تحصیلی، اشتغال، جهیزیه و مسکن مددجویان به متقاضیان واجد شرایط از طریق صندوق امداد ولایت استان اصفهان پرداخت‌شده است، گفت: پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی و کارگشایی تأثیر مثبتی در زندگی مددجویان داشته و منجر به کاهش وابستگی آن‌ها به این نهاد شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان بابیان اینکه تاکنون هشت هزار و 936 خانوار نیازمند با دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی و کارگشایی توانستند بخشی از مشکلات معیشتی خود را برطرف کنند گفت:کمیته امداد با اعطای وام مشاغل خانگی و تسهیلات خودکفایی به خانواده‌های نیازمند، در رساندن جامعه هدف به کسب استقلال اقتصادی تلاش می‌کند.

یزدانی با اشاره به اینکه کمک‌های خیران می‌تواند نقش مهمی در مرتفع ساختن گرفتاری‌یها و مشکلات مددجویان ایفا کند، گفت: با کمک خیران و نیکوکاران و سپرده گذاری آنها در صندوق امداد ولایت می توان در رفع مشکلات مددجویان و خودکفایی آنها اقدامات مطلوبی انجام داد.

 

انتهای پیام/م

 

پرداخت وام قرض‌الحسنه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.