فرمانده دریابانی استان بوشهر:

۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در بندر دیلم کشف شد

فرمانده دریابانی استان بوشهر با اشاره به توقف ۲ شناور حامل کالای قاچاق در دیلم گفت: از این دو شناور به ارزش ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد.

۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در بندر دیلم کشف شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ ولی‌الله رضایی‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران در دیلم برخورد با کالای قاچاق و ترددهای غیرمجاز مرز دریایی را از اولویت‌های دریابانی استان بوشهر دانست و اظهار داشت: تیم‌های عملیاتی فرماندهی دریابانی استان بوشهر با گشت‌های شبانه‌روزی در آب‌های خلیج فارس راه‌های سوء استفاده در انتقال کالاهای قاچاق و هر نوع فعالیت دیگر مسدود کرده است.

وی، از افزایش توان عملیاتی دریابانی استان بوشهر در برخورد با متخلفان خبر داد و گفت: دریابانی استان بوشهر به ناوگان شناوری و امکانات پیشرفته مجهز است که این مهم توانمندی این دریابانی را افزایش داده است.

فرمانده دریابانی استان بوشهر ازتوقف 2 شناور حامل کالای قاچاق در دیلم خبراد و تصریح کرد: در راستای مبارزه با اخلاگران اقتصادی و قاچاقچیان کالا و ارز، ماموران دریابانی بندر دیلم با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، 2 فروند شناور باری حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

رضایی‌نژاد با بیان اینکه در بازرسی از این شناور‌ها انواع کالای قاچاق کشف شد افزود: از این دو شناور 428 کیلوگرم پودر نیروزا، 322 هزار و 800 عدد کپسول نیروزا، 20 حلقه لاستیک خودرو، 62 هزار و 459 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی کشف شد.

وی از کشف 120 جفت کفش، 3 هزار 441 عدد لوازم جانبی تلفن همراه و یک‌هزار و 64 ثوب پوشاک خبرداد و گفت: 15 هزار و 165 تخته پتو مسافرتی و 190 دستگاه تبلت از دیگر کشفیات این دو شناور که از کشورهای حوزه خلیج‌فارس بارگیری شده بود است.

فرمانده دریابانی استان بوشهر با اشاره به دستگیری 5 متهم در این رابطه تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را بیش از 130 میلیارد برآورد کرده‌اند.

رضایی‌نژاد اثرات زیان‌بار کالای قاچاق به اقتصاد و اجتماع را متذکر شد و بیان کرد: تیم‌های عملیاتی دریابانی استان بوشهر با فعالیت شبانه‌روزی اجازه هیچ‌گونه تردد شناور غیر مجاز و یا جابجایی غیرقانونی کالا و مسافر در آبهای خلیج فارس استان بوشهر نمی‌دهند و با متخلفان بشدت برخورد می‌کنند.

انتهای پیام/پ

کشف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در بندر دیلم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.