ایجاد خلاقیت در دانش آموزان هدف اصلی جشنواره خوارزمی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان باوی هدف اصلی جشنواره خوارزمی را ایجاد خلاقیت در دانش آموزان عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به نقل از آموزش و پرورش باوی، مجید موحدیان، مدیر آموزش و پرورش شهرستان باوی در گردهمایی مدیران متوسطه اول که به منظور آشنایی با محورهای 6 گانه جشنواره خوارزمی برگزار شد، بیان داشت: در مدارس این شهرستان پتانسیل بالایی برای انجام برنامه های پژوهشی وجود دارد، لذا از مدیران مدارس انتظار داریم دانش آموزان را تشویق به حضور در تمام آیتم های جشنواره خوارزمی کنند.

وی تصریح کرد: از اهدف اصلی جشنواره خوارزمی ایجاد خلاقیت در بین دانش آموزان است و باید زمینه ایجاد خلاقیت و فناوری را در دانش آموزان فراهم کرد.

موحدیان اظهار داشت: مدارس شهرستان باوی پتانسیل بالایی برای انجام برنامه های پژوهشی دارند، از این رو از مدیران مدارس می خواهیم دانش آموزان را به حضور در تمام آیتم های این جشنواره دعوت کنند.

مدیر آموزش و پرورش باوی اذعان کرد: از مدیران مدارس می خواهم در این دوره از جشنواره خوارزمی به طور ویژه حضور داشته باشند.

وی در ادامه افزود: دانش آموزان با حضور در این جشنواره ها مهارت های زندگی را به صورت عملی می آموزند و در زندگی آن ها بسیار تاثیر گذار است.

انتهای پیام/گ

هدف اصلی جشنواره خوارزمی ایجاد خلاقیت بین دانش آموزان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.