برکناری نظر محمدی سرمربی تیم سپیدرود رشت

علی نظر محمدی سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت برکنار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛  سعید علیپور مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت: مالک  و مدیر عامل جدید سپیدرود رشت  با انتشار متنی در صفحه شخصی خود در یکی از فضاهای مجازی علی نظرمحمدی سرمربی تیم فوتبال سپیدرود و دستیاران وی ، علی بهارمست سرپرست و همچنین رادنی دیدار مدیر رسانه ‌ای این باشگاه را از کار برکنار کرد.

وی افزود: کیومرث بیات در این متن سیمائو سیلمار برزیلی را به ‌عنوان سرمربی جدید ، امید روانخواه را به‌ عنوان دستیار ، احمد آهنگی را به‌ عنوان سرپرست و علیرضا هوشیاری را به عنوان مدیر رسانه‌ای جدید باشگاه سپیدر رود رشت معرفی کرد.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت: مالک  و مدیر عامل جدید سپیدرود رشت  در متنش از اعلام کتبی برکناری‌ اعضای کادر فنی  و مدیریتی  باشگاه سپیدرود در  نامه‌ ای به هیات فوتبال گیلان خبر داد و دلیل برکناری سرمربی تیم و دستیارانش را نتایج ضعیف نیم‌ فصل اول بر اعلام کرد.

سعید علیپور اعلام کرد: این در حالی است که کیومرث بیات مالک  و مدیر عامل جدید سپیدرود رشت  بعد از جلسه ای که چند روز پیش با علی نظر محمدی پیشین این تیم اعلام کرد که وی تا پایان  نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال کشور، جام خلیج فارس بر روی نیمکت سرخ ها خوهد نشست.

وی گفت: پیش از این هم بعد از باخت خانگی یک بر صفر سپیدرود رشت مقابل پرسپولیس در چهارشنبه گذشته علی نظر محمدی با انتشار متنی در صفحه منصوب به خود در یکی از فضاهای مجازی از هواداران این تیم ریشه دار گیلان و ایران  خداحافظی کرده بود.

علیپور تصریح کرد: تیم فوتبال سپیدرود رشت با کسب 12 امتیاز در پایان نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال کشور، جام خلیج فارس در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار گرفت.

 

انتهای پیام/م.ع

برکناری سرمربی تیم سپیدرود رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.