حضور 8 واحد صنعتی اردبیل در کشورهای بلغارستان و تونس

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از حضور 8 واحد صنعتی استان اردبیل در دو کشور بلغارستان و تونس در آبان ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی نظری شیخ احمد، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل به حضور 8 واحدها صنعتی استان در دو کشور بلغارستان و تونس در آبان ماه اشاره کرد و افزود: اعضای کنسرسیوم صادراتی دو خوشه لبنی و پلاستیک استان با حضور در دو کشور یاد شده از واحدهای موفق بازدید کرده و هم با حضور در نمایشگاه بین المللی با آخرین دستاوردها آشنا شدند.

وی افزود: این شرکت در راستای حمایت از واحدهای صنعتی و تولیدی و نیز برای آشنایی مدیران واحدهای صنعتی و تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی اقدام به برگزاری تور صنعتی می‌کند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل بیان کرد: در این تورهای صنعتی مدیران واحدهای صنعتی و تولیدی ضمن برگزاری جلسات با واحدها و صنعتگران کشورهای تونس و بلغارستان در خصوص نحوه همکاری در زمینه صادرات تبادل نظر کردند.

نظری شیخ احمد افزود: تورهای صنعتی به دو صورت تورهای داخلی و خارجی برگزار می‌شود که در تورهای صنعتی خارجی هدف آشنایی واحدهای صنعتی با فناوری‌های جدید و انجام بازدید از واحدهای صنعتی خارج از کشور برای آشنایی با عوامل موفقیت و بهره‌وری واحدها است.

وی تصریح کرد: به منظور تشویق تولیدکنندگان استان برای شرکت در تورهای صنعتی، پرداخت یارانه و حمایت مالی را تا سقف 50 درصد هزینه‌های برگزاری تورها توسط شرکت شهرک‌های صنعتی انجام می‌شود.

 

انتهای پیام/ح

برگزاری 2 تور صنعتی و نمایشگاهی برای واحدهای صنعتی و تولیدی اردبیل

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار