از تصرف اراضی در منطقه چاه ملک ریگان جلوگیری شد

مدیر بنیاد مسکن ریگان گفت:با حضور بموقع امور زمین بنیاد مسکن این شهرستان ، طی حکم دادستان و همکاری پاسگاه انتظامی عباس آباد سردار از تصرف اراضی در روستای چاه ملک هشتصدمتری جلوگیری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،محمد جهان بین مدیر بنیاد مسکن ریگان  گفت:در راستای مصوبات شورای حفظ حقوق بیت المال، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از طریق کمیته حفاظت خود موظف به صیانت و حفاظت از اراضی ملی روستایی و تعیین تکلیف اراضی تصرفی قبل از تملک خود می باشد.


وی تصریح کرد:در حال حاضر بنیاد مسکن شهرستان ریگان در ۲۶ روستای شهرستان به میزان ۸۵۰ هکتار اراضی بر اساس قانون ساماندهی، تولید و عرضه مسکن، در اختیار گرفته است.


مدیر بنیاد مسکن ریگان عنوان کرد :عدم اجرای مواد قانونی در تعیین حدود اراضی مستثنیات و ملی موجب بروز اختلال در تعیین تکلیف و تثبیت اسناد مالکیت شهرستان شده است.


جهان بین افزود :همچنین با همکاری ثبت اسناد و املاک، این بنیاد در روستاهای تقی آباد، سعدآباد، تهرود و محمدآباد سرحدی بر اساس قانون الحاق جهت صدور اسناد مالکیت در اراضی مستثنیات اقدامات لازم به انجام رسانده است و متقاضیان می توانند برای دریافت اسناد مالکیت خود ثبت نام کنند.

انتهای پیام/ی

جلوگیری از تصرف اراضی در ریگان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار