طرح زمستانه در جاده‌های استان مرکزی تا ۱۰ روز به عید ادامه دارد

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی از ادامه طرح زمستانه در جاده‌های استان مرکزی تا ۲۰ اسفند خبرداد.

سرهنگ یوسف سپهوند جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی در گفتگوبا گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حضور پلیس و نیرو‌های خدماتی و امدادی در جاده‌ها را، ارتقاء امنیت ترافیکی و قوت قلب برای مسافران در محور‌های ارتباطی استان عنوان کرد وگفت: طرح زمستانه در جاده‌های استان مرکزی تا ۲۰ اسفند ادامه دارد.

سرهنگ سپهوند با اشاره به آمادگی نیرو‌های امدادی آتش نشانی، راهداری، هلال احمر، اورژانس، شهرداری، سازمان اتومبیرانی و گردشگری در کنار پلیس افزود: این نیرو‌ها با استفاده از حداکثر توان اجرایی و امکانات موجود آماده ارائه خدمات در ایام زمستان به هموطنان در طول محور‌های مواصلاتی استان هستند.

وی با بیان اینکه پوشش ۶ هزار و ۲۶۸ کیلومتری محور‌های استان در طرح زمستانه ترافیکی استان مرکزی اضافه کرد: ۴ تیم ثابت در گردنه‌های برفگیر و حادثه ساز و ۴۰ تیم سیار در محور‌های مواصلاتی استان مرکزی آماده ارائه خدمات ترافیکی به هموطنان در طول اجرای این طرح هستند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی از مردم درخواست در سرمای زمستان از سفر‌های غیر ضرور پرهیز و در صورت اقدام به سفر از سالم بودن خودرو اطمینان حاصل کنند و علاوه بر تجهیز خودرو به لاستیک یخ شکن و ایمنی و سالم بون چراغ‌ها زنجیر چرخ، لوازم گرمایشی، لباس گرم، پتو، آب و مواد خوراکی به همراه داشته باشند.

طرح زمستانه از دیروز ۲۰ آذرماه در جاده‌های استان مرکزی آغاز شد.

انتهای پیام / ج

طرح زمستانه در جاده‌های استان مرکزی تا ۲۰ اسفند ادامه دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.