درخشان: داوری‌ها حداکثر ۹ امتیاز از ما گرفت/نفت را با بازیکنان با کیفیت تقویت می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در تحلیل نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر فوتبال گفت: جدا از مشکلات حال حاضر تیم فوتبال نفت داوری‌ها به ما ضربه سنگینی زد.

درخشان: داوری‌ها حداکثر ۹ امتیاز از ما گرفت/نفت را با بازیکنان با کیفیت تقویت می‌کنیمحمید درخشان سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در تحلیل وضعیت نفت تهران در نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال دوره هفدهم به  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: مشکلات مدیریتی و مالکیت در باشگاه نفت تهران در نیم فصل اول عاملی بود که باعث شد نتوانیم آنچه مد نظرمان بود را در نفت پیاده کنیم و بازیکنانم بار‌ها دست به اعتصاب زدند و من به آن‌ها حق می‌دهم چرا که مشکلات مالی آن‌ها باعث شد که شرایط خوبی نداشته باشند و تمرکز لازم برای حضور در تمرینات و بازی‌ها را نداشته باشند.

او افزود: حذف از لیگ قهرمانان آسیا نیز یکی از دلایلی بود که انگیزه بازیکنان را برای حضور قدرتمند در لیگ برتر فوتبال کاهش داد و امیدوارم در نیم فصل دوم بخشی از مشکلات حل شود و ما برای حضور در رتبه‌های میانی تلاش کنیم و بعید می‌دانم بتوانیم سهمیه آسیایی را برای فصل آینده بدست بیاوریم.

درخشان در مورد داوری‌ها در لیگ برتر فوتبال نیز یاد آور شد: داوری‌هایی که برای نفت تهران انجام شد ضربه زیادی به ما زد و دست کم ۶ تا ۹ امتیاز را با اشتباهات داوری از دست دادیم و امیدوارم در نیم فصل دوم این اشتباهات کاهش یافته و بتوانیم روی امتیازات فنی و توانایی بازیکنانمان نتایج قابل قبولی بگیریم.

سرمربی نفت تهران در مورد نقل و انتقالات زمستانی نیز گفت: قصد داریم با جذب چند بازیکن جدید و خارج کردن ۵ بازیکن از تیم نفت تهران نقاط ضعف تیم را برای نیم فصل دوم ترمیم کنیم و در روز‌های آتی با جهانیان در اینباره جلساتی خواهیم داشت تا بودجه مشخص برای جذب بازیکنان مورد نظر را بررسی و مشخص کنیم.

او ادامه داد: اگر مشکلات مالی نفت تهران حل شود با جذب بازیکنان خارجی می‌توانیم نواقص را برطرف کنیم و قصد داریم بازیکنان با کیفیتی را جذب کنیم که مشکلات فنی ما از لحاظ مهره‌ای در داخل زمین حل شود.

انتهای پیام/

اظهارات درخشان در مورد عملکرد تیم نفت تهران در لیگ برتر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار