جهانیان:گل محمدی علیه من و باشگاه نفت کار شکنی می کند

مالک باشگاه نفت تهران گفت:گل محمدی باید پروانه باشگاه را تمدید کند اما این کار را انجام نمی دهد اگر این فرد پروانه مالک سابق را 2سال تمدید نمی کرد بدهی باشگاه نفت آن قدر زیاد نمی شد.

حمیدرضا جهانیان مالک باشگاه نفت تهران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره باطل شدن پروانه مالکیتش در باشگاه نفت تهران اظهار کرد: برای ممنوعیت فعالیتم نامه ای دریافت نکرده ام بلکه پروانه باشگاه ابطال شده است.گل محمدی باید پروانه باشگاه را تمدید کند اما این کار را انجام نمی دهد.اگر این فرد پروانه مالک سابق را 2سال تمدید نمی کرد بدهی باشگاه نفت آن قدر زیاد نمی شد.

او ادامه داد:گل محمدی قصد دارد بدهی مالک سابق نفت را از ما بگیرد و به همین دلیل حاضر نیست به هیچ عنوان پروانه باشگاه را تمدید کند.

جهانیان درباره اینکه طبق اظهارات گل محمدی سمتی در باشگاه نفت ندارد،گفت: باشگاه نفت به نفت طلائیه واگذار شده است و باید پروانه سه یا پنج ساله دریافت کنند که اداره ورزش کل جوانان استان تهران حاضر نمی شود این پروانه فعالیت را تمدید کند.

گل محمدی قصد دارد بدهی های مالک قبلی به ورزشگاه تختی را به گردن ما بیندازد

مالک باشگاه نفت تهران در مورد بدهی های باشگاه نفت تهران گفت:گل محمدی بدهی به ورزشگاه تختی را بهانه کرده است و به همین علت پروانه فعالیت باشگاه نفت را تمدید نمی کند.به نظرم خود گل محمدی با مشارکت مالک سابق نفت باعث بدهی به ورزشگاه تختی شده اند و اکنون این موضوع به گردن ما افتاده است تا این بدهی را پرداخت کنیم.

او در ادامه بیان کرد:تاکنون 2بار نامه به گل محمدی نوشته ایم تا پروانه را به نام نفت طلائیه تمدید کند اما از انجام این کار خودداری کرده است.مسئولان ورزش با صدور پروانه برای باشگاه نفت مشکلی ندارند و فقط مشکل بدهی مالک سابق نفت به ورزشگاه تختی است که هنوز پرداخت نشده است.

برای حمایت های مالی ازباشگاه نفت تهران با چند شرکت به توافق رسیدم اما به دلیل نبود پروانه فعالیت این تواق ها نهایی نشد

جهانیان تصریح کرد:ما از سازمان لیگ درخواست کرده ایم تا مطالبات باشگاه نفت را برای پرداخت بدهی به ورزشگاه تختی اختصاص دهد و حتی حاضر شده ایم حواله 500میلیون تومانی بدهیم اما گل محمدی پول نقد می خواهد.بازهم می گویم گل محمدی در نظر دارد همان بلایی را که سر باشگاه سایپا در‌آورد الان می خواهد سر ما در بیاورد.در ضمن برای حمایت های مالی ازباشگاه نفت تهران با چند شرکت به توافق رسیده بودم اما به دلیل نبود پروانه فعالیت این توافق ها نهایی نشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار