نماینده مردم شهرضا خبر داد:

برگزاری «همایش مجلس و جایگاه قانون در توسعه ملی» در شهرضا

نماینده مردم شهرضا در مجلس گفت: «همایش مجلس و جایگاه قانون در توسعه ملی» با حضور نائب رئیس مجلس، در شهرضا برگزار می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سمیه محمودی  با بیان اینکه سفر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از مدت ها قبل در دستور کار قرار گرفته بود اما به لحاظ گستردگی سفرهای کاری این امر تاکنون به طول انجامیده است، اظهار کرد: بررسی وضعیت حاکم بر مجموعه بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی شهرضا و اتخاذ تمهیدات اساسی به منظور خدمات رسانی شایسته به شهروندان از مهم ترین دغدغه های مجموعه مسئولان به شمار می رود و بر همین اساس در سفر کاری هفته جاری پزشکیان، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تمامی نیازمندی های سخت افزاری و نرم افزاری خانواده بهداشت و درمان شهرستان مورد بررسی قرار می گیرد.

وی افزود: خانه تاریخی شهید مدرس واقع در روستای اسفه به عنوان یک سرمایه فرهنگی ارجمند در شهرضا به شمار می رود و رسیدگی به وضعیت فرسودگی ساختمان این بنای سترگ طی چند سال اخیر همواره جزو مهم ترین دغدغه های اهالی فرهنگ و هنر بوده است که در این راستا تصمیمات جدی به منظور اختصاص اعتبار مناسب و آغاز عملیات مرمت و بازسازی انجام می گیرد.

نماینده مردم شهرضا از برپایی «همایش مجلس و جایگاه قانون در توسعه ملی» با سخنرانی نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در شهرضا خبر داد و گفت: برگزاری این گونه جلسات تاثیر مطلوبی در آگاه سازی عمومی مردم در احقاق حقوق قانونی خود در جامعه ایفا کند.

وی اضافه کرد: حضور نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در گلستان شهدای شهرضا و ادای احترام به شهید حاج محمد ابراهیم همت و دیگر شهدای والامقام از مهم ترین عناوین برنامه های سفر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به این شهرستان است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.