شهر بم پس از زلزله دی ماه 82 مستحکم بنا شد

فرماندار بم گفت: شهر بم پس از زلزله پنجم دی ماه سال 82 زیبا و مستحکم بنا شد و اکثر توریست‌هایی که از این شهر بازدید دارند، بازسازی را تحسین می‌کنند.

شهر بم پس از زلزله دی ماه 82 مستحکم بنا شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  رضا اشک عصر امروز در دیدار با معاونت امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش پرورش بم گفت: شهر تاریخی بم در پنجم دی ماه سال ۸۲ بر اثر زلزله دلخراش فرو ریخت و امروزه با همت نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم کشورهای دنیا شهری زیبا و مستحکم بنا شده است.

وی افزود: بم نماد کارهای عمرانی نظام است و شهر بم از لحاظ اقتصادی پویا است و اکثر توریست‌هایی که از بم بازدید دارند، بازسازی بم را تحسین می‌کنند.

فرماندار بم عنوان کرد: جامعه ایثارگری وارثان این کشور هستند و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران با خون همین شهیدان به‌دست آمده است.


اشک تصریح کرد: با وجود ۱۰ واحد دانشگاهی و 10 هزار دانشجو دستاوردهای آموزشی بزرگی در این شهر به وجود آمده است، بم سومین قطب خودروسازی کشور است و اشتغال پایدار در بخش خودروسازی ایجاد شده است.

سیدمحمد حبیب‌الهی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بم نیز گفت: با توجه به اینکه در زلزله بم تعداد یک‌هزار و ۲۰۰ نفر از معلمان جان خود را از دست دادند اما بعد از چند هفته آموزش دوباره در شهرستان رونق گرفت.


انتهای پیام/س


 

شهر بم پس از زلزله پنجم دی ماه سال 82 زیبا و مستحکم بنا شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار