مدیرکل امور بانوان استانداری همدان:

اختصاص جذب مدیران زن در دستگاه های اجرایی

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان گفت: امیدواریم سهم30 درصدی جذب مدیران زن در دستگاه های اجرایی که در دولت دوازدهم اختصاص داده شده بود محقق شود.

اختصاص جذب مدیران زن در دستگاه های اجراییبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ طاهره دوروزی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان با بیا ن اینکه در کارگروه بانوان، خانواده و جوانان در اسدآباد، به افزایش مشارکت زنان در دولت تدبیر و امید اشاره کرد و افزود: از ابتدای دولت یازدهم مشارکت زنان در جامعه بهطور فعال تری پیگیری شده است.

وی اظهار کرد: تاکنون به انتصاب مدیران زن چندان که باید بها داده نشده است و کسانی هم که معرفی می شوند با مشکل نداشتن سابقه کار مواجه می شوند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان گفت:امیدواریم بکارگیری بانوان در مدیریت دستگاه‌های اداری و دولتی در شهرستان اسدآباد محقق شود.

فرماندار اسدآباد نیز در این نشست گفت: افزایش خودباوری و تاب آوری بانوان در مقابل ناهنجاری ها و مشکلات جامعه، موجب تحقق توسعه اجتماعی، شتاب گیری فرآیند توسعه اقتصادی و عدالت اجتماعی می شود.

حسین افشاری خاطرنشان کرد: ارتقا خودباوری، اعتماد به نفس و تاب آوری در برابر ناهنجاری ها و سختی ها نیاز امروز جامعه بانوان است.

وی به تقویت فرهنگ عمومی برای افزایش اعتماد به نفس بانوان تاکید کرد و افزود: در این راستا همه دستگاه های متولی باید برنامه ریزی داشته باشند.

انتهای پیام/ب

تحقق جذب مدیران زن در دستگاه های اجرایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.