امام جمعه شهربابک؛

لزوم ایجاد امکانات رفاهی برای مردم شهربابک

حجت الاسلام انصاری امام جمعه شهربابک در جلسه مشترک شورای اداری و ستاد مثلث توسعه در شهربابک گفت : ایران با امکانات کم به عزت و کمال رسیده است

لزوم ایجاد امکانات رفاهی برای مردم شهربابکبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان حجت الاسلام انصاری امام جمعه شهربابک گفت : ما در حکومتی هستیم که قرآن کریم در سوره ی حج می فرماید مومنین کسانی هستند که اگر امکاناتی در اختیار آنان قرار گرفت و مسئولیتی را عهده دار شدند ، جهت اقامه ی نماز ، ایای زکات ، امر به معروف و نهی لز منکر قدم بردارند زیرا که عمل به این فرمایش به عاقبت بخیری منجر می شود.

وی افزود : الان امکاناتی که ماداریم مثلا در مقابل کشورهای ژاپن و کره جنوبی کمتر است اما با همین امکانات به حدی به عزت و کمال رسیده ایم که میتوانیم دشمن را ذلیل کنیم.

انصاری خطاب به استاندار تصریح کرد : ما اینجا هستیم که در شهرستان شهربابک کمبودی وجود دارد ، اگر به حق شهرستان ، به مسئله ی معادن ، صنعت و آب شهرستان ظلمی شده این مشکلات بررسی و حل شود.

وی تأکید کرد : دوست داریم شهربابک در حد امکانات ، معادن و درآمدزایی که دارد برای همان حد هم برای مردم این شهرستان امکانات رفاهی فراهم شود.

انتهای پیام/ح

نیاز مردم شهربابک به امکانات رفاهی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار