پسر ترامپ در کمیته اطلاعاتی سنا حاضر شد

پسر بزرگ رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه در کمیته اطلاعاتی سنای این کشور حضور یافت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، پسر بزرگ دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه در کمیته اطلاعاتی سنای این کشور حضور یافت. حضور او در کمیته اطلاعاتی سنا بخشی از تحقیقات این کمیته درباره ادعا‌ها درباره مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا به شمار می‌رود و اینکه آیا ستاد انتخاباتی پدرش در خلال انتخابات با مسکو تبانی کرده است یا خیر.

پسر بزرگ ترامپ ساعت ۱۰ به وقت محلی (۱۵ به وقت گرینویچ) وارد سنا شد و ماموران امنیتی سنا تلاش کردند اجازه ندهند خبرنگاران شاهد ورود او باشد، اما خبرنگاران توانستند زمانی که او با عجله سعی داشت وارد ساختمان شود، عکس و فیلم بگیرند.

دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکا پس از پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ اعلام کردند نتیجه گیری کرده‌اند روسیه تلاش کرده بود روند انتخابات را به منظور کمک به پیروزی ترامپ، تحت الشعاع قرار دهد. این در حالی است که روسیه چنین ادعا‌هایی را رد کرده است.

کمیته اطلاعاتی سنا در حال انجام دادن یکی از مهم‌ترین تحقیقات خود است.  ریچارد بور Richard Burr رئیس کمیته اطلاعاتی سنای آمریکا روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگاران گفته بود پیش بینی می‌شود این تحقیقات در سال ۲۰۱۸ نیز ادامه یابد.  

رابرت مولر نماینده ویژه وزارت دادگستری آمریکا نیز در حال انجام دادن تحقیقاتی درباره ادعا‌ها درخصوص مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است. پسر بزرگ ترامپ هفته گذشته نیز برای ادای شهادت، در کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا حاضر شده بود.

 

انتهای پیام/

 

ادامه تحقیقات از پسر بزرگ ترامپ در کمیته اطلاعاتی سنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار