۵۲۰ میلیارد تومان سهم اعتبار برای راه آهن اسفراین_شیروان

نماینده استان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت :520 میلیارد تومان اعتبار برای راه آهن اسفراین _شیروان سهم اعتبار شده است .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ علی قربانی نماینده مردم پنج شهرستان استان خراسان شمالی در مجلس با اشاره به بررسی لایحه بودجه سال 97 در مجلس شورای اسلامی ، گفت : در تنظیم این بودجه 520 میلیارد تومان اعتبار برای اختصاص به پروژه راه آهن نقاب- اسفراین- شیروان در نظر گرفته شده است.

وی افزود :  50 میلیارد تومان اسناد خزانه به پیمانکاران جاده بجنورد به جنگل گلستان اختصاص یافته است .

قربانی درباره لایحه بودجه سال 97 اظهار کرد : به طور کلی اعتبارات بودجه سال 97 کشور در مقایسه با اعتبارات امسال 10 درصد کمتر لحاظ و تنظیم شده است.

وی با بیان این که در لایحه بودجه سال 97 برای ادامه عملیات اجرایی راه آهن نقاب- اسفراین- شیروان از محل صندوق توسعه ملی 500 میلیارد تومان و از محل اعتبارات بودجه عمومی کشور هم 20 میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد :  برای ادامه عملیات راه سازی محور بجنورد به جنگل گلستان 45 میلیارد تومان اعتبار در بودجه سال 97 در نظر گرفته شده است.

وی خاطر اظهار کرد: نمایندگان مردم استان در مجلس در تلاش هستتند سهم اعتباری مناسبی را از بودجه سال 97 کشور برای پروژه های بسیار مهم استان از جمله راه آهن، سدها و راه ها برای خراسان شمالی مصوب کنند.

قربانی با اشاره به عملیات راهسازی محور بجنورد به جنگل گلستان عنوان کرد : اخیرا وزارت راه و شهرسازی از محل اعتبارات ملی 50 میلیارد تومان را در قالب اسناد خزانه به استان خراسان شمالی اختصاص داده است تا به پیمانکاران پروژه محور بجنورد به جنگل گلستان اعطا شود .

انتهای پیام/آ

اختصاص اعتبار به پروژه راه آهن اسفراین _ شیروان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.