کمالی در هفتمین کنگره حزب اسلامی کار:

روی مشکلات سرپوش نگذاریم/ اولویت اصلی ما وحدت اصلاح طلبان است

دبیرکل حزب اسلامی کار گفت: نباید بر مشکلاتمان سرپوش بگذاریم چرا که موریانه از داخل چوب را می‌خورد و ساختمان فرو می‌ریزد.

روی مشکلات سرپوش نگذاریم/ اولویت اصلی ما وحدت اصلاح طلبان استبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  حسین کمالی در هفتمین کنگره حزب اسلامی کار که صبح امروز در سالن تلاش برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم این نشست و نشست‌هایی مانند آن باعث توسعه تحزب در کشور شود.

وی ادامه داد: اولویت اصلی ما وحدت اصلاح طلبان است، اینکه همه کنار هم باشیم، با هم تصمیم بگیریم و اهداف اصلاح طلبی را پیش بیریم.

دبیر کل حزب اسلامی کار تصریح کرد: حزب اسلامی کار برای انتخابات مجلس و شورا‌ها برنامه داد و این برنامه در اختیار مردم قرار گرفت. اگر مردم بدانند شهر زیبای تهران چه خطر‌هایی دارد شاید شب در این شهر نخوابند.

وی با بیان اینکه امنیت شهر را نمی‌شود با چمن کاری حفظ کرد، ادامه داد: باید به گسل‌های تهران توجه کرد، آب و فاضلاب و آلو‌دگی تهران هم هست.

کمالی بیان کرد: از سهم خواهی‌ها رنجیده ایم و در حرکت‌های بعدی می‌خواهیم که منطقی‌تر عمل کنیم.

دبیرکل حزب اسلامی کار با اشاره به اینکه از وضعیت اشتغال در کشور خوب نیست، گفت: این موضوع‌ها ماموریت ما را سنگین‌تر می‌کند. باید تلاش کنیم تا بیکاری نداشته باشیم چرا که بیکاری ام الفساد است.

کمالی با بیان اینکه وضعیت صنعت تعریفی ندارد، افزود: لیست تعداد واحد‌هایی که تعطیل شدند خوب نیست. اصلاح ساختار اداری و صنعتی باید در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: درآمد سرانه مردم چین و وضعیت زندگیشان را ببینید. اگر این جمعیت در کشوری بی برنامه بود، وضع چه می‌شد؟ برنامه ریزی‌ها این جمعیت را به سمتی برد که دنیا را قبضه کردند.

دبیرکل حزب اسلامی کار با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی صحیح، گفت: نباید بر مشکلاتمان سرپوش بگذاریم چرا که موریانه از داخل چوب را می‌خورد و ساختمان فرو می‌ریزد.

وی ادامه داد: دنیای فردا شبیه امروز نیست. صنعت ما در سال‌های آینده چه وضعیتی دارد. صنایع با جزئیاتش هوشمند می‌شود. هوش مصنوعی باید در دستورکار قرار بگیرد.

کمالی با اشاره به اینکه سه تن از متخصصان جهانی هوش مصنوعی ایرانی هستند، افزود: کمیته برنامه ریزی حزب کار سنگینی را مدت‌ها شروع کرده است که فکر کنیم باید به کجا برسیم.

دبیر کل حزب اسلامی کار با تاکید بر اینکه نوع کشاورزی و مسئله آب در آینده شبیه امروز نخواهد بود، اظهار کرد: موضوع تولید انرژی کاملا متفاوت است. اینکه بنشینیم فکر کنیم که در آینده چه می‌شود موضوع مهمی است.

وی تصریح کرد:در بخش اجتماعی سعی کردیم تعامل سازنده داشته باشیم، وعده دروغ ندهیم. من ۱۲ سال وزیر کار بودم هیچ کسی نمی‌تواند بگوید کمالی وعده‌ای داده که انجام نشده است.

کمالی ادامه داد: حزب اسلامی کار هیچ گاه وعده‌های دروغ به مردم نداده است. گاهی به مصلحت چیز‌هایی را نمی‌گوییم که در زمان خودش اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار