شهردار پیرانشهر معارفه شد

انور سعیدی بعنوان شهردار جدید "پیرانشهر" معارفه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازارومیه؛  محمودی امام جمعه پیرانشهر در  مراسم تودیع و معارفه شهردار پیرانشهر گفت:مسئولین باید مطابق شرح مقدس اسلام و قانون مدون کشور عمل نموده و از اخلاق خوب و تکریم ارباب رجوع برخوردارباشند.
ترابی فرماندار پیرانشهر با محکوم نمودن اقدام نابخردانه ترامپ رئیس جمهور آمریکا در اعلام بیت المقدس بعنوان پایتخت رژیم اشغالگر فلسطین و تقدیر و تشکر از زحمات شورای دوره چهارم و شهرداران قبل طی بیاناتی اظهار داشت:مردم از اعضای شورای اسلامی شهر که با رای آنان وارد این مسئولیت شده اند انتظار دارند که قول منتخبین به ثمر بنشیند و از خدمات خوب وشایسته برخوردار شوند.
مطلبی مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری با تشکر از حضور مسئولین و تقدیر و تشکر از عملکرد شورای دوره چهارم و کسانیکه بعنوان شهردار در امور شهری پیرانشهر خدمت کرده اند ،گفت : انجام وظیفه در شورای اسلامی و شهرداری بسیار سنگین است و باید برنامه ریزی اصولی صورت گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: بدون پول و امکانات ،ارائه خدماتی که برای مردم قابل لمس باشد امکان پذیر نسیت. مطلبی گفت:درمدیریت شهری برنامه ریزی مالی بسیار مهم  بوده و باید در جهت افزایش بودجه باشد و افزایش بودجه تنها با افزایش عوارض و تعرفه ها میسر نمی شود بلکه باید از سرمایه گذاریهای شخصی بهره برد و دنبال طرح های در آمدزا برای شهردار بود.
در خاتمه این مراسم انور سعیدی بعنوان شهردار پیرانشهر منصوب و از خدمات  ابراهیم مصطفی پور شهردار سابق تقدیر و تشکر بعمل آمد.

انتهای پیام/م

مراسم تودیع ومعارفه شهردار پیرانشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.