در سی امین جلسه شورای شهر بررسی می شود؛

بررسی خروجی‌ها و پیشنهادهای گزارش تهیه شده پیرامون حادثه پلاسکو

طرح الزام شورای شهر تهران مبنی بر تشکیل کمیته ارتقای ایمنی ساختمان‌های تهران، جهت پیگیری تحقق خروجی‌ها و پیشنهادهای گزارش تهیه شده پیرامون حادثه پلاسکو، در سی امین جلسه شورا بررسی می‌شود.

بررسی خروجی‌ها و پیشنهادهای گزارش تهیه شده پیرامون حادثه پلاسکوبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سی امین جلسه رسمی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، ساعت 8:45 فردا(یکشنبه 26آذر ماه) برگزار می شود.

مشروح دستور جلسه فوق به این شرح است که پس از قرائت قرآن مجید، گزارشی در خصوص رویکردها و راهبردهای کمیسیون شهرسازی و معماری، توسط محمد سالاری رئیس کمیسیون فوق ارائه می شود.

بررسی طرح الزام شهرداری تهران به گزارش میزان تحقق طرح تفصیلی دومین موضوعی است که در سی امین جلسه شورای شهر مورد بحث قرار می گیرد و گزارشی در این رابطه به وسیله کمیسیون شهرسازی و معماری در صحن شورا قرائت خواهد شد.

در ادامه اعضای شورای شهر به بررسی طرح الزام شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر تشکیل کمیته ارتقای ایمنی ساختمان های شهر تهران، جهت پیگیری تحقق خروجی ها و پیشنهادهای گزارش تهیه شده پیرامون حادثه پلاسکو، در کارگروه های دولت، مجلس شورای اسلامی و شورای اسلامی و سایر سازمان ها می پردازند.

لازم به ذکر است که یک فوریت طرح فوق در نهمین جلسه رسمی شورای شهر در چهارم مهرماه سال جاری به تصویب رسیده بود.

بررسی پلاک ثبتی با توجه به نظریه کمیسیون ماده 7 آئین نامه اجرایی ماده یکم قانون اصلاح لایحه قانونی حفظ و گسترش فضای سبز در شهرها چهارمین امری است که اعضای شورا در خصوص آن بحث و تبادل نظر می کنند و گزارش آن توسط کمیسیون شهرسازی و معماری در صحن خوانده می شود.

انتخاب یک نماینده از میان اعضای شورای شهر، جهت معرفی به نیروی انتظامی تهران بزرگ و همچنین انتخاب یک نفر به منظور حضور در جلسات دشورای سیاست گذاری تدوین طرح جامع مدیریت بحران شهر تهران، به پیشنهاد کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری، از جمله مواردی است که در سی امین جلسه رسمی شورای شرح توسط اعضای شورا مورد بررسی قرار می گیرد.

نامگذاری کوچه ای بی نام در محدوده منطقه 16 شهرداری تهران به نام شهید علی صبوری و همچنین نامگذاری میدانی بی نام در منطقه 19 تهران به نام شقایق، توسط کمیسیون نامگذاری و تغییر نام معابر در جلسه فردا یکشنبه توسط اعضای شورای شهر انجام می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار