پیام توییتری ایوانکا ترامپ برای «پرنس هری» خبرساز شد+ تصاویر

این بار پیام تبریک ایوانکا ترامپ برای نوه ملکه انگلیس جنجال زیادی در رسانه‌های اجتماعی به پا کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از دیلی میل، پس از آنکه «ایوانکا ترامپ»، دختر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در حساب توییتر خود نامزدی «پرنس هری»، نوه ملکه انگلیس و «مگان مارکل»، مدل آمریکایی را تبریک گفت، کاربران توییتر به سرعت به آن واکنش نشان دادند.

ایوانکا ترامپ روز جمعه در حساب توییتر خود نوشت: برای مگان و پرنس هری عشقی ابدی، شادی و خوشحالی را آرزو می کنم. شکی ندارم که این زوج اقدامات فوق العاده ای را هم به صورت جداگانه و هم با کمک یکدیگر انجام خواهند داد. به آنها تبریک می گویم.

پیام توییتری ایوانکا ترامپ برای «پرنس هری» خبرساز شد! + تصاویر

پیام توییتری ایوانکا ترامپ برای «پرنس هری» خبرساز شد! + تصاویر

برخی از کاربران توییتر، ایوانکا ترامپ را به سخره گرفتند و اعلام کردند که با این کارها کارت دعوت به انگلیس برای او فرستاده نخواهد شد.

یکی از این کاربران نوشت: باربیِ عزیز کرملین؛ برای شما کارت دعوت فرستاده نمی شود.

یکی دیگر از کاربران نوشت: چرا باربیِ کرملین باید برای دعوت شدن چنین کاری را انجام دهد. مگر او واقعا نمی داند که خانواده سلطنتی چقدر از خانواده ترامپ متنفر هستند؟

یک کاربر دیگر هم نوشت: آنها خانواده تو را برای مراسم عروسی نمی خواهند. خیلی ناراحت کننده است.

پرنس هری و مگان مارکل حدود یک ماه پیش نامزدی خود را اعلام کردند. این زوج قرار است در 19 ماه مه سال 2018 با یکدیگر ازدواج کنند. مراسم ازدواج آنها در قلعه ویندسور، بزرگترین قلعه جهان برگزار خواهد شد.

پیام توییتری ایوانکا ترامپ برای «پرنس هری» خبرساز شد! + تصاویر

کاخ سلطنتی انگلیس با اعلام خبر ازدواج آنها گفت که این دو پس از ازدواج در کاخ کنزینگتون در لندن زندگی می کنند. گزارش‌ها حاکی از آن است که مگان مارکل متولد لس آنجلس است و پیشتر یکبار در سال 2011 ازدواج کرده است.

انتقاد از ایوانکا ترامپ در حالی مطرح شده است که بر اساس نظرسنجی ها حدود نیمی از مردم انگلیس معتقدند کشورشان باید دعوتنامه برای سفر دونالد ترامپ را به انگلیس را پس بگیرد. چند روز پیش «وودی جانسون»، سفیر آمریکا در انگلیس اعلام کرد که سفر ترامپ به لندن در اوایل سال آینده میلادی حتمی خواهد بود.


انتهای پیام/

جنجال‌آفرینی پیام توییتری ایوانکا ترامپ برای «پرنس هری» 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار