حمایت از برنامه‌های منطبق بر سبک زندگی ایرانی اسلامی‌

اعضای شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد بر حمایت از برنامه‌های که منطبق بر سبک زندگی ایرانی اسلامی‌ تاکید کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  امام جمعه‌ یاسوج در نشست شورای فرهنگ پرهیز از برنامه‌هایی که جمعیت هدف آن آحاد و اکثریت مردم نیستند را خواستار شد و گفت: توجه به آموزه‌های اجتماعی دین اسلام و توجه به فرهنگ غنی ایرانی می‌تواند در تقویت سبک زندگی موثر باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خانواده را کانون مهم فرهنگ سازی دانست و افزود: برنامه‌هایی که به سبک زندگی ایرانی اسلامی کمک می‌کند حمایت شوند.

وی از متولیان برگزاری برنامه‌های فرهنگی برای سوق دادن خانواده‌ها به سوی زندگی سالم و بدور از الگو‌های بیگانه دعوت کرد.

در این نشست مدیرکل فرهنگ و اشاد اسلامی هم از تدوین طرح هایی خبر داد که اجرای آن‌ها مبتنی بر آموزش گروه‌های هدف از جمله دانش آموزان، دانشجویان، خانواده‌ها و خبرنگاران است.

رضا دهبانی پور از اجرای هفته‌ قرآن و عترت در برنامه‌های فرهنگی استان‌ها خبر داد و گفت: در این هفته که دوم تا نهم اسفند ماه تعیین شده۱۲ عنوان برنامه با محوریت قرآن و عترت در همه‌ی شهر‌های استان برگزار می‌شود.

افشارنیا مدیرکل صدا و سیمای استان به نقش ممتاز رسانه‌ی ملی در تقویت فرهنگ دینی و ایرانی اشاره کرد و گفت: استمرار راهپیمایی بزرگ اربعین، حضور معنوی مدافعان حرم و تولید و پخش سالانه‌ی صد‌ها برنامه‌ی موضوعی در شبکه‌های مختلف صدا و سیما‌ی جمهوری اسلامی از مصادیق این مدعاست.

در این نشست همچنین محمدی معاون سیاسی امنیتی استاندار هم بر استفاده از تمام ظرفیت‌های استان برای تحقق مصوبات این شورا تاکید کرد.

در حاشیه‌ی این نشست از پوستر هفته‌ی قرآن و عترت نیز رونمایی شد.

 

انتهای پیام/ش

برگزاری برنامه‌های فرهنگی برای سوق دادن خانواده‌ها به سوی زندگی سالم و بدور از الگو‌های بیگانه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار