کانون پرورشی فکری کوکان و نوجوانان بروجرد؛

برگزاری جشنواره "کاوش در سرزمین مادری"

مسئول کانون پرورشی فکری کوکان و نوجوانان شماره یک بروجرد گفت: جشنواره "کاوش در سرزمین مادری" با حضور کودکان و نوجوانان در خانه تاریخی افتخار الاسلام بروجرد برگزار می‌شود.

مریم خاکی،  مسئول کانون پرورشی فکری کوکان و نوجوانان شماره یک بروجرد گفت: همزمان با هفته پژوهش و فرارسیدن شب یلدا، امسال برای نخستین بار جشنواره "کاوش در سرزمین مادری" در خانه تاریخی افتخار الاسلام برگزار می‌شود.

خاکی گفت: این جشنواره روز ۳۰ آذر از صبح تا ظهر با حضور کودکان و نوجوانان به همراه والدین آن‌ها برگزار خواهد شد و شرکت برای همه عموم آزاد است که در این راستا اطلاع رسانی‌های لازم صورت گرفته است.

وی افزود: یکی از دلایل برگزاری این جشنواره در خانه تاریخی این است که به مناسبت هفته پژوهش کودکان و نوجوانان در این خانه تاریخی حضور یابند و از نزدیک با برنامه‌هایی که در راستای گذشته و آداب و رسوم صورت می‌گیرد بیشتر آشنا شوند.

به گفته وی اجرای بازی‌های محلی، قصه گویی، ضرب المثل‌های قدیمی، معرفی سوغات بروجرد از مهمترین برنامه‌هایی اجرای در این جشنواره است.

مسئول کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان شماره یک بروجرد تصریح کرد: همچنین به دلیل تقارن این جشنواره با شب یلدا سفره‌ای سنتی از شب یلدا در این خانه تاریخی پهن می‌شود تا نوجوانان امروز با آداب و رسوم مردمان گذشته در شب اول زمستان بیشتر آشنا شوند.

انتهای پیام/د

جشنواره "کاوش در سرزمین مادری" برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.