نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی:

سد «شهید بروجردی» از دستور کارخارج شده است

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی از توقف سد «شهید بروجردی» در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  گودرزی، نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت:  پروژه سد شهید بروجردی سال‌هاست که در حالت فریز است و متوقف شده و اعتبار آن در طول سالیان پی‌درپی ۱۰۰ هزار تومان بوده است و این به این معناست که این پروژه از دستور کار خارج شده بود.

گودرزی گفت: این موضوع به‌شدت پیگیری شد و استاندار لرستان از بدو ورود به استان به جد این پروژه را دنبال کرد و در نهایت بنده به منظور اینکه از رفع مشکل سد شهید بروجردی مطمئن شوم در سازمان برنامه و بودجه حضور پیدا کردم.

وی افزود: در جلسه‌ای که در سازمان برنامه و بودجه داشتیم متوجه شدیم که بالاخره پس از چند سال که اعتبار سد شهید بروجردی ۱۰۰ هزار تومان بود و عملاً از دستور خارج شده بود به ۲۰ میلیارد تومان رسیده و این سد ردیف بودجه گرفته است.

وی اظهار داشت: البته در همان جلسه با صحبت‌هایی که شد و بررسی مجدد اهمیت سد شهید بروجردی بر زندگی مردم شهرستان بروجرد مقرر شد که اعتبار این سد در دفترچه بودجه ۹۷ از ۲۰ میلیارد ریال به ۳۰ میلیارد ریال افزایش یابد، اما متأسفانه مشاهده شد که در دفترچه بودجه اعتبار این سد همان ۲۰ میلیارد ریال بود.

 نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پس از مشاهده اعتبار سد شهید بروجردی در دفترچه بودجه و عدم افزایش اعتبار این سد در دفترچه بودجه پیرو قول‌های داده شده مجدد با مدیرعامل آب کشور و مدیرعامل آب منطقه‌ای لرستان جلسه‌ای برگزار شد و با سازمان برنامه بودجه نیز ارتباط تلفنی برقرار شد و قول داده شد که اعتبار این پروژه از ۲۰ میلیارد ریال اصلاح شود و به ۳۰ میلیارد تومان افزایش یابد.

انتهای پیام/د

توقف سد «شهید بروجردی»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.