مسئول تبلیغات و دارالقرآن پایگاه پدافند هوایی شهرستان زاهدان گفت: طرح بصیرت ویژه خانواده‌های کارکنان پدافند هوایی از امروز، در این شهرستان اجرا می‌شود.

حضور ۷۰ بانوی زاهدانی در طرح بصیرت پایگاه پدافند هواییبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  محمد رضایی، مسئول تبلیغات و دارالقرآن پایگاه پدافند هوایی شهرستان زاهدان گفت: طرح «بصیرت» ویژه خانواده‌های کارکنان پدافند هوایی زاهدان از امروز، ۲۷ آذرماه به‌مدت سه روز در این شهرستان اجرا می‌شود.


وی افزود: در این طرح که آیین افتتاحیه آن صبح امروز در مهمانسرای ۲۹ فروردین ارتش شهرستان زاهدان برگزار شد، از اساتید برجسته دانشگاه سیستان و بلوچستان جهت آموزش خانواده‌ها دعوت به‌عمل آمده است.


مسئول دارالقرآن پایگاه پدافند هوایی شهرستان زاهدان افزود: در این طرح که با هدف بصیرت‌افزایی همسران کارکنان پایگاه پدافند هوایی برگزار می‌شود، موضوعاتی همچون اخلاق در خانواده، همسرداری، تربیت فرزندان و سبک زندگی اسلامی آموزش داده می‌شود.


وی با بیان اینکه در این طرح، ۷۰ نفر از خانواده‌های کارکنان حضور دارند، ادامه داد: هر روز، سؤالاتی از محتوای آموزشی همان روز طرح می‌شود و به ۴ نفر از شرکت‌کنندگانی که پاسخ صحیح بدهند، جوایزی اهدا خواهد شد.


رضایی بیان کرد: طرح بصیرت به‌مدت سه روز ادامه دارد و در پایان، به شرکت‌کنندگان در این طرح گواهینامه پایان‌دوره اعطا و هدایایی به رسم یادبود تقدیم خواهد شد. همچنین مراسم اختتامیه این طرح، چهارشنبه ۲۹ آذرماه با حضور نماینده، ولی فقیه در استان و جمعی از مقامات لشکری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/گ

طرح بصیرت در پایگاه پدافند هوایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار