شبکه اترک خراسان شمالی 24 ساعته می شود

مدیر کل صدا و سیمای خراسان شمالی گفت : از ششم دی ماه امسال سالروز ولادت امام حسن عسگری (ع ) ، شبکه اترک خراسان شمالی 24 ساعته می شود .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛  قربانی جم مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی صبح امروز در نشست هم ‌اندیشی با مدیران رسانه‌های استان خراسان شمالی افزود : با 24 ساعت شدن شبکه اترک٬ هویت استان معرفی می شود ٬ نقاطی که تاکنون در قاب تلویزیون دیده نشده‌اند٬ دیده شده و فرصت ارائه گزارش به مسئولان داده می‌شود

وی با اشاره به آغاز روند تغییرات در برنامه سازی رادیو و تلویزیونی استان افزود: رسانه ملی در استان٬ از این پس با سه نگاه در تمام برنامه‌ها فعالیت می‌کند.

وی این سه نگاه را شامل ، معرفی داشته‌های خراسان شمالی به تمام مردم ٬ بردن رسانه٬ میکروفون و دوربین شبکه استانی در تمام نقاط استان و هدف سوم شناخت چهره‌های ناشناخته خراسان شمالی عنوان کرد.

مدیر کل صداو سیمای خراسان شمالی نقد اصولی٬ منصفانه و علمی را از مهم‌ترین اهداف رسانه ملی در استان دانست و گفت: بر همین اساس بسته‌های ویژه خبری در آیتم‌های متنوع و جذاب برای پخش از صدا و سیمای استان آماده می‌شود و امیدواریم با انجام این حرکات و پخش این‌گونه گزارش‌ها٬ چرخ توسعه استان بیشتر و بهتر به حرکت در بیاید.

مدیر رسانه ملی در خراسان شمالی تاکید کرد: آمادگی پخش زنده تمام جشنواره‌ها و رویدادهای فرهنگی و هنری استان را برای معرفی ظرفیت‌های استان خراسان شمالی٬داریم

قربانی‌جم٬ از پیشنهاد رسانه ملی و استانداری خراسان شمالی برای برگزاری بیست و چهارمین جشنواره تولیدات رادیو و تلویزیونی مراکز در تابستان 98 در خراسان شمالی خبر داد و افزود: در صورت تحقق این موضوع٬ تمام ظرفیت‌های ناشناخته استان خراسان شمالی در طول ایام جشنواره٬ قبل و بعد از آن٬ به کشور معرفی می‌شود.

انتهای پیام/آ

نشست مدیر کل صدا و سیمای استان با مدیران رسانه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.