پایان جشنواره ورزشی دانشجویان در جیرفت

اختتامیه جشنواره ورزشی پاییز دانشجویان دانشگاه جیرفت با حضور بیش از 700 شرکت کننده در این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، شاپور کوهستانی رئیس دانشگاه جیرفت در مراسم اختتامیه جشنواره ورزشی پاییز دانشجویان این دانشگاه، ورزش را بهترین راه برای پرورش جسم و روح دانشجویان و کارکنان عنوان کرد و گفت: ورزش کردن علاوه بر تقویت توان جسمی جوانان، به آرامش روح و تمرکز حواس آنها نیز کمک شایانی می‌کند و قطعاً در پیشرفت درسی آنها هم مؤثر است.

وی ابراز امیدواری کرد: در چارچوب سیاست‌های کلی دانشگاه جیرفت و با افزایش زیرساخت‌های ورزشی، بتوان دانشجویان، کارکنان و اساتید را بیش از پیش به انجام ورزش همگانی و حرفه‌ای تشویق نمود.

اسماعیلی، معاون دانشجویی دانشگاه جیرفت نیز گفت: با حمایت های رئیس دانشگاه از ابتدای سال تحصیلی برنامه مدون حوزه تربیت بدنی تدوین و برای هر رشته ورزشی برنامه ریزی شد.

وی افزود: با بکار گیری مربیان مجرب برای رشته های ورزشی متقاضی دانشجویان و فراهم کردن امکانات مورد نیاز آنها به سمت موفقیت در مسابقات و المپیاد های دانشجویی گام بر می داریم.

اسماعیلی تصریح کرد: در همین راستا دانشجویان نیز به منظور شرکت در المپیاد سال 97 اعزام می شوند.

محمد سالاری، مدیر تربیت بدنی دانشگاه جیرفت هم گفت: جشنواره ورزشی پاییز با توجه به تقویم سالیانه ورزش دانشگاه از 25 مهرماه تا 9 آبان در 11 رشته ورزشی برگزار می شود.

وی افزود: دانشجویان دختر و پسر در رشته های والیبال، فوتسال، .بسکتبال، آمادگی جسمانی، دو همگانی، شطرنج، دارت، مچ اندازی، پرس سینه، لیوان چینی، هفت سنگ،  به رقابت پرداختند.

سالاری با بیان اینکه این جشنواره مورد استقبال دانشجویان قرار گرفت، تصریح کرد: در این جشنواره بیش از 700 دانشجو شرکت کردند که بیشترین شرکت کننده مربوط به رشته فوتسال پسران بود.

در پایان مراسم، از 40 دانشجوی برتر در رشته های ورزشی مختلف تقدیر شد.

انتهای پیام/ب

جشنواره ورزشی پاییز دانشجویان دانشگاه جیرفت پایان یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.