هشت شهرستان کهگیلویه و بویراحمد میزبان آزمون سراسری قرآن کریم

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراکز هشت شهرستان این استان 10 اسفند سال جاری میزبان نخستین آزمون سراسری قرآن کریم در 2 رشته حفظ و مفاهیم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛   حجت الاسلام سید نورالله جنتی پوراظهار داشت: این آزمون همزمان با سراسر کشور و به مدت یک روز در یاسوج مرکز شهرستان بویراحمد، سی سخت مرکز شهرستان دنا، دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران، باشت مرکز شهرستان باشت، دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه، چرام مرکز شهرستان چرام، لیکک مرکز شهرستان بهمئی و لنده مرکز شهرستان لنده برگزار می شود.

وی بدون اشاره به شرایط سنی، افزود: زمان نام نویسی متقاضیان مرد و زن برای شرکت در این آزمون از 18 آذر سال جاری در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده و تا 20 دی نیز ادامه دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نام نویسی در این آزمون از طریق پایگاه اینترنتی به نشانی www.quranedu.ir امکان پذیر است.

حجت الاسلام جنتی پور عنوان کرد: پوستر اطلاع رسانی این آزمون در اختیار نهادهای فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفته است.

وی ابراز داشت: این آزمون با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و واحد قرآن و عترت وزارت آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.

هم اینک افزون بر 500 خانه قرآن و 15 مؤسسه قرآنی در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند.

انتهای پیام/غ

برگزاری مسابقات قرآنی در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.