سردار نصیری:

در مسیر انقلاب نیاز به کار جهادی داریم

فرمانده سابق سپاه استان تهران گفت: ما برای پیشرفت روزافزون در مسیر انقلاب نیاز به کار جهادی داریم.

در مسیر انقلاب نیاز به کار جهادی داریمبه گزارش حوزه  دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار «علی نصیری» فرمانده سابق سپاه استان تهران در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه استان تهران که صبح امروز بیست‌وهشتم آذرماه برگزار شد، اظهار کرد: سپاه استان تهران از سال 90 با تدبیر فرمانده کل سپاه در شهرستان ری شکل گرفت؛ سپاهی که به لحاظ ساختاری و زیرساختی می‌بایست از ابتدا برای سازماندهی امور شکل می‌گرفت.

وی افزود: بر این اساس 11 ناحیه از سپاه استان البرز به سپاه استان تهران الحاق شد و 4 ناحیه جدید هم ایجاد شد. همچنین تمامی اقشار بسیج در سپاه استان تهران سازماندهی شدند.

نصیری ادامه داد: به لحاظ زیر ساختی برای حوزه‌های مقاومت این سپاه 80 حوزه مقاومت ایجاد شد و ساختمان‌های جدیدی در حال ساخت است. همچنین 100 سوله صالحین بسیج طی مدت هشتاد ماه ساخته شد و در حوزه کادرسازی امروز سپاه استان تهران از فرماندهان جوان و مجربی برخوردار است.

فرمانده سابق سپاه استان تهران گفت: ما هر روز در مسیر انقلاب نیاز به کار جهادی داریم؛ فعالیت‌های محرومیت‌زدایی این سپاه و نیز کمک به مردم زلزله‌زده کرمانشاه بخشی از اقدامات جهادی سپاه سیدالشهدا (ع) بوده است.

وی تصریح کرد: در استان تهران ارتباط صمیمی با ائمه جمعه شهرستان‌های استان تهران داشتیم، زیرا آن‌ها را پدر معنوی شهرستان‌های این استان می‌دانیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار