جعفرپور در نطق میان دستور:

دشمن به‌دنبال تحمیل برجام دوم به نظام اسلامی است

نماینده لارستان گفت: دشمن تلاش می کند با افزودن به تزریقات مادی در صحنه بین المللی، برجام دومی را به نظام اسلامی تحمیل کند.

جعفرپور در نطق میان دستور:به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جمشید جعفرپور نماینده  مردم لارستان در نطق میان دستور اظهار کرد: به لطف الهی نظام اسلامی از ابتدای شکل‌گیری تاکنون از مراحل خطرناکی گذر کرده و امروز در موقعیت حساس دیگری قرار گرفته است.

نماینده لارستان افزود: امروز شرایطی است که دشمن تلاش می‌کند با افزودن به تزریقات مادی در صحنه بین المللی همزمان با فشارهای بین‌المللی برجام دومی را به نظام اسلامی تحمیل کند و این هدف آنقدر برای آنها مهم است که ننگ پیمان شکنی و بدعهدی در صحنه جهانی را هم به جان خریده‌اند.

وی ادامه داد: امروز و با تجربه سالهای گذشته این نور امید در دل شیطان بزرگ ایجاد شده که با تقسیم کار با شرکای غربی و عربی بتواند یک بار دیگر جمهوری اسلامی را وادار به حضور در پای میز مذاکره کند و ایران را از توان دفاعی و بازدارنده، خلا سلاح کند و خیال رژیم صهیونیستی را راحت کند.

جعفرپور گفت: از ابزارهایی که دشمن در این مسیر به آن امید فراوان بسته گسترش نارضایتی عمومی و اضمحلال سرمایه اجتماعی است. اگر دشمن بتواند در فضای روانی جامعه اینگونه القا کند که همه مسئولان  نظام بریده از مردم و تنها به فکر منافع فردی و حزبی خود هستند، بزرگترین سرمایه نظام را که اعتماد عمومی است از کف ربوده است.

نماینده لارستان اضافه کرد: در جدیدترین حلقه از این اقدامات فشار روانی بر منتخبان مردم در مجلس متمرکز شده و اعتمادزدایی مردم از منتخبان خود در دستور کار قرار گرفته است.

جعفرپور اظهار کرد: خبری تایید نشده در فضای مجازی مبنی بر افزایش شگفت انگیز حقوق نمایندگان منتشر می‌شود .میزان غیر عادی توجه  رسانه‌های بیگانگان و مرتبط با آنها و پرداختن به این خبر بی‌مبنا نشان از این جهت‌گیری دارد، غافل از اینکه این مجلس نیز همانند مجالس گذشته از فرزندان ملت شکل گرفته که در سختی‌ها همواره بخشی از مردم بوده‌اند.

وی ادامه داد: این مجلس همانند مجالس گذشته، وصایای امام و نصایح رهبری در توجه به پا برهنه‌ها را فراموش نخواهد کرد هرچند دشواری ادای امانت به گونه ای است که با هیچ دستمزد مادی قابل جبران نیست. از این تریبون از سوی فراکسیون ولایی مجلس به ملت شریف ایران اطمینان می‌دهم که به فرض چنین پیشنهاداتی در مجلس طرح شود،‌ نمایندگان قاطعانه با آن مخالفت می‌کنند و افتخار پیروی از امام و رهبری را زیر پا نمی‌گذارند.

نماینده لارستان گفت: نمایندگان  امروز همکاری برای حل معضلات مردم به ویژه معضلات اقتصادی در راستای هدایت‌های مقام معظم رهبری و سیاست‌های ابلاغی، وظیفه دینی و ملی است.

وی اضافه کرد: با توجه به حضور سخاوتمندانه و بی دریغ خیرین و مردم لارستان بزرگ در رفع نیازهای مردم و کمک به دولت در این فرصت توجه مقامات اجرایی دستگاه‌ها را به نیازهای این حوزه در شهرستان‌های لارستان، خنج و گراش جلب می‌کنم.

1- توجه به طرح حیاتی انتقال آب از خلیج فارس به جنوب و شرق استان فارس از طریق لارستان در راستای برنامه ششم توسعه با عنایت به آمادگی سرمایه‌گذاران برای استقرار صنایع بزرگ و اشتغالزایی.

2- اختصاص بودجه برای احداث خط دوم انتقال آب از سد سلمان و آبرسانی به بخش‌های محتلف استان.

3- اهتمام به احداث باند دوم جاده ترانزیت جهرم-لار-بندرعباس با توجه به میزان تردد و مخاطرات فراوان این مسیر.

4- تسریع در گازرسانی به مناطق مختلف در استان.

5-ارتقای نمایندگی‌های موجود به اداره در شهرستان گراش و توجه به نیازهای اداری مردم این شهرستان.

6- تخصیص بودجه برای تکمیل ساختمان نیمه تمام اداری در شهرستان گراش.

7- تسریع در احداث جاده چلچک و تونل بالنگستان.

8. تایید پیشنهاد وزارت بهداشت و درمان در کمیسیون 215 سازمان برنامه در خصوص احداث بیمارستان 180 تختخوابی خنج.

9- تسریع در گازرسانی به روستاهای شهرستان خنج با عنایت به وجود دو حوزه گازرسانی در جوار این روستاها.

10- تسریع در بهسازی و ارتقای راه های روستایی.

11-تخصیص آب از سد سلمان برای رفع نیازهای شرب یکی از بخش های حوزه انتخابیه.

12-ایجاد پست 132 کیلوولت برای تقویت برق روستاهای کرده، فیدویه و گرمشت از خواسته‌های مردم استان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار